Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

segona vivenda

2 participantes

Ir abajo

segona vivenda Empty Re: segona vivenda

Missatge  jordibonet Dl 31 Ago 2009, 19:15

Jo fins que el blat no es al sac...

I altanto, no ens venguin una moto, i resulti un vespino. Els que ens governen van anunciar dues vegades i en anys diferents que el 80% dels catalans ens lliuraríem de pagar l'impost, si aixó fos així, hores d'ara nomès un 4% de la població hauría d'estar afectada, però paradoxalment es l'unic impost que no ha deixat ni deixa de creixer en recaptació.

Així que no abaixem la guàrdia...
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

segona vivenda Empty notaria

Missatge  barrufet Dl 31 Ago 2009, 18:25

avui e anat al notari perque me expliques el tema de la donacio, i ell madit que si no era mol urgent que esperes una mica ja que aquet tema estaba molt calent al parlament i afinals de any i podrian haberi sorpresas per tots esperadas.aixo es el que ma dit ell

barrufet

Nombre de missatges : 24
Fecha de inscripción : 11/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

segona vivenda Empty Re: segona vivenda

Missatge  jordibonet Dj 27 Ago 2009, 00:35

Benvolgut Barrufet.

En el següent fil ja ens vas plantejar el tema de la donació i jo mateix i altres forers ja et varem contestar: https://noimpostsuccessions.forocatalan.com/expliqueu-nos-el-vostre-casexponga-aqui-su-caso-f15/la-pesadilla-ja-fa-1-any-t847.htm#2187

Per tant si alguna cosa mes vols que t'aclarim, hagués convingut que haguessis afegit aquest post en el mateix fil.

Be, en tot cas per no deixarte amb el dubte, pel fet de que hi-hagis viscut 15 anys, que jo sàpiga ningú et rebaixarà res.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

segona vivenda Empty segona vivenda

Missatge  barrufet Dc 26 Ago 2009, 15:58

algu ampodria respondra.la mema mara a heredat del meu para2 casas una i viu ella que es la seva residencia habitual i al altra casa i estic empatronat jo desde fa 15 anys voldria sapigue si la casa on visc jo em una donacio te cap tipus de rebaixa fiscal ,

barrufet

Nombre de missatges : 24
Fecha de inscripción : 11/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

segona vivenda Empty Re: segona vivenda

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum