Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

17/04/2011 - Opinión - El lector escriu - Carta al conseller de Salut - Joan Bosch

Ir abajo

17/04/2011 - Opinión - El lector escriu - Carta al conseller de Salut - Joan Bosch Empty 17/04/2011 - Opinión - El lector escriu - Carta al conseller de Salut - Joan Bosch

Missatge  Montser Dt 19 Abr 2011, 00:28

AVUI-EL PUNT
Opinión
El lector escriu
Carta al conseller de Salut
Publicat 17/04/2011
JOAN BOSCH
Agullana (Alt Empordà)

He anat juntament amb la meva esposa a renovar la recepta electrònica per dispensar medicaments.

El nou conseller de Salut indica en l'esmentada recepta l'import de tots els medicaments receptats als malalts crònics i ens diu que l'import en aquest cas és zero, donada la meva condició de jubilat. Sr. Conseller, dit això, deixi'm que li digui el següent:

a) Medicaments a cost zero. No és cert, l'Estat i les administracions autonòmiques, no donen res de franc. Tot ho paguem amb els nostres impostos.

b) Sr. Conseller, ja que vostè vol que prenguem consciència del preu dels medicaments, a mi com a contribuent també m'agradaria saber quin és el seu sou. També ens hauria d'informar de quin és el cost del seu xofer i l'automòbil oficial. També hi podríem afegir el cost de les seves dietes.

c) Sr. Conseller, ha pensat per un moment què passaria si tots els pacients que fem servir la medicina privada féssim servir la SS? i com estarien les llistes d'espera per operacions i quins embussos tindríem en els ambulatoris?

d). Sr. Conseller, ja que ens vol conscienciar de l'import dels medicaments, deixi'm que li recordi el següent: pràcticament han abolit l'impost de successions i en canvi els que paguem una medicina privada no podem desgravar l'import de la cobertura de la declaració de renda.

Finalment, m'agradaria recordar-li que en una part del sou que vostè i la resta del govern cobren també hi col·laboro jo.

Publicat a

* El Punt Comarques Gironines 17-04-2011 Pàgina 22

Llegir aquí: http://www.avui.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/397792-carta-al-conseller-de-salut.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum