Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

15/03/2011 - El lector escriu - Carta del dia - Impost de successions - Ramon Gausachs Calvet

Ir abajo

15/03/2011 - El lector escriu - Carta del dia - Impost de successions - Ramon Gausachs Calvet Empty 15/03/2011 - El lector escriu - Carta del dia - Impost de successions - Ramon Gausachs Calvet

Missatge  Montser Dc 16 Mar 2011, 09:54

AVUI
El lector escriu
Carta del dia
Impost de successions
Publicat 15/03/2011
Ramon Gausachs Calvet
L'Hospitalet de Llobregat

Les esquerres són partidàries de no suprimir l'impost de successions emparant-se en la necessitat que tenim de recaptar, i èticament en la seva proporcionalitat (diuen que només ho paguen les rendes més altes). Mentida. Aquest cap de setmana ha mort el pare d'un amic meu. Ha deixat un pla de pensions amb 18.000 euros (a nom seu i dels seus dos fills). El meu amic s'ha informat i l'Estat recaptarà un 45% de la tercera part (la corresponent al pare finat), és a dir, gairebé 3.000 euros. Que un humil treballador hagi deixat 9.000 euros a cada fill, crec que no justifica una intervenció recaptatòria, i més quan els fills també pertanyen al grup de les rendes baixes. Si aquest impost s'apliqués amb criteris de realitat econòmica i social i d'autèntica proporcionalitat, no m'importaria mantenir-lo, però la realitat dista tant de la que ens expliquen els seus defensors que crec que seria millor suprimir-lo. Així els pobres no haurem de patir disbarats i injustícies tributàries com aquestes.

Publicat a

* Avui 15-03-2011 Pàgina 24

Llegir aquí: http://www.presencia.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/383013-impost-de-successions.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum