Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

09/02/2011 - NACIÓ DIGITAL.CAT - Mas-Colell:«No em sembla malament l'impost de successions»

Ir abajo

09/02/2011 - NACIÓ DIGITAL.CAT - Mas-Colell:«No em sembla malament l'impost de successions» Empty 09/02/2011 - NACIÓ DIGITAL.CAT - Mas-Colell:«No em sembla malament l'impost de successions»

Missatge  Montser Dj 10 Feb 2011, 09:20

NACIÓ DIGITAL.CAT
Mas-Colell:«No em sembla malament l'impost de successions»
Publicat 09/02/2011
Quico Sallés
Parlament

Però en defensa la seva supressió

Amb to pedagògic i amb un punt de sinceritat, el conseller d'Economia de la Generalitat, Andreu Mas-Colell, ha sortit al pas de les crítiques de l'oposició per la supressió de l'impost de successions anunciat pel Govern. "A mi personalment, no em sembla malament la idea de l'impost de successions" ha estat la premissa de Mas-Colell, abans de defensar la mesura davant la diputada Rocío Martínez Sampere del PSC.

Segons la teoria exposada pel conseller, en economies tancades l'impost té una clara justificació, però en "economies obertes i amb una competència fiscal de la resta de les autonomies és més positiu eliminar-lo". "Si suprimim l'impost podem garantir que les grans fortunes es quedin a Catalunya, que són les que tenen més possibilitat de mobilitat" ha assegurat Mas-Colell argüint que es perd més si aquests patrimonis marxen que la quantitat prevista d'ingressos per aquest concepte, uns 600 milions d'euros.

A més el responsable de finances de la Generalitat ha assegurat que la supressió de l'impost de successions respon a un compromís de programa electoral, i al compliment al pacte d'estabilitat financera.

Llegir aquí: http://www.naciodigital.cat/noticia/22215/mas-colell/sembla/malament/impost/successions
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum