Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

13/12/2009 - DIARI DE TARRAGONA.COM - Cartas al Director - El preu de la mort i les desventures de la successió - Eloi Menasanch Sevil

Ir abajo

13/12/2009 - DIARI DE TARRAGONA.COM - Cartas al Director - El preu de la mort i les desventures de la successió - Eloi Menasanch Sevil Empty 13/12/2009 - DIARI DE TARRAGONA.COM - Cartas al Director - El preu de la mort i les desventures de la successió - Eloi Menasanch Sevil

Missatge  Montser Dl 14 Des 2009, 08:36

DIARI DE TARRAGONA.COM
Cartas al Director
El preu de la mort i les desventures de la successió
Publicada 13/12/2009
Eloi Menasanch Sevil

Llegint la premsa d’aquests dies he quedat sorprès respecte d’alguns titulars i opinions d’organitzacions polítiques juvenils. Estic parlant del debat que ha generat la proposta de reforma de l’impost de successions.
Fa poc, els Joves d’Esquerra Verda llançaven una campanya titulada «Ells volen eliminar-se l’impost de successions (referint-se a la classe política catalana), i nosaltres (els ciutadans) volem serveis públics».

Suposo que amb això entenc que només la classe política paga l’impost, mentre que el ciutadà en rep el benefici; que només les persones amb cert poder adquisitiu paga l’impost, mentre que el benefici es reparteix.
Sincerament, no m’agrada la campanya, com tampoc m’agrada la d’Unió de Joves, ni com tantes altres que es fan. M’explico. És cert que l’impost de successions és un bon instrument redistributiu; però no es pot obviar que la mort, per sort o per desgràcia, ens afecta a tots, i que ja té un preu, de la mateixa manera que afecta als llegats el pagament d’aquest impost per adquirir allò que els nostres progenitors han pagat i ben pagat durant molts anys de la seva vida.

No podem oblidar que no s’està parlant de supressió, com entenen uns, sinó de reforma, o de mesures que podien haver pres els altres quan tenien la possibilitat de fer-ho.

Tampoc vull, però, que se’m mal interpreti i es vegi aquesta carta com un atac directe i dirigit, sinó com una simple opinió crítica amb exemples que donen força als arguments.

Leer aquí: http://diaridetarragona.com/blogs/cartasaldirector/037623/preu/mort/desventures/successio
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum