Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Jo vaig fent......

2 participantes

Ir abajo

Jo vaig fent...... Empty Re: Jo vaig fent......

Missatge  Rafel Dc 04 Nov 2009, 18:55

Jordivila1: Jo t' ho diré de que ens serveig, perque s' enfotin de nosaltres i ens donguin "por salvese la parte". Ens volen fer pedagogía, per dirnos que si ells remanesin les cireres aniríem tan bè. Només cal veure els llistats publicats del sous dels polítics de CAT., son els mes alts amb escreix.
Ens diuen, que el que es mor ja no te res, i que els familiars es troben uns bens i que per aixó cal pagar. No entenen aquell dit que la cigarra anava cantant tot l'estiu, sense pensar que arrivaría l´hiven, i que la formiga anava guardant menjar per quant aquest arrivés. a les hores la cigarra volía part del que la formiga havía obtingut, l' ISD.
Volen fer pedagogía dient aquella fal.lacia de " REDISTRIBUIR LA RIQUESSA". Aixó no es serios, ja hi han impostos per transmisions (entre vius), IVA, (qui mes gasta mes paga), IRPF (progresiu). Peró señors, que una persona a la seva mort vullgui llegar als seus familiars DIRECTES, el fruit de lo aconseguit amb el seu esforç, i se l' hi arrebassi una part molt susbstancial es una INJUSTICIA es vullgui mirar desde qualsevol punt de vista. També ens diuen que gracies a impostos com l' ISD es poden fer escoles breçol, ambulatoris etc., obviant que les Autonomies que paguen un ISD molt reduit tenen tots aquestos serveis igual o millor, probablement s' admistren mes acuradament.
Estic convençut que sería molt pitjor si ho maneguesin els d'aquí, en primer lloc perqué CAT ja no es una potencia tèxtil com havía estat i avui, en un mon globalitzat un petit païs tindria molt poc poder, afegeixo que l'actual Gover m' han fet perdre tota la confiança que tenia, no veieu l'espectacle de l'independentisme, que ciclicament es foten finestra avall uns i altres i altres als uns, i acaben cada un per el seu compte, amb disidencies i reagrupaments. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

Jo vaig fent...... Empty Jo vaig fent......

Missatge  jordivila1 Dc 04 Nov 2009, 15:28

A pesar de que no escrigui donant masses detalls(perque se que el gabinet assessor de vàris polítics consulten aquesta Web i no vull fer publicitat del que ells em diuen), vaig fent actuacions, i no patiu que jo vaig prometre posar el meu granet de sorra per ensorrar aquesta catalunya que no volem ningú.
..... I perque no fem un reférendum d'aquests que es fan per renunciar a la patría de catalunya, jo si es fes una lliure elecció, renunciaria per els mateixos drets a ser català per pertányer a la comunitat de Madrid, i a més parlaría castellà publicament, sense cap problema.

¿de que em serveix ser català? ¿de que em serveix tenir mossos d'esquadra? ¿de queeeee?

jordivila1

Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum