CiU ja afluixa

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Jo no vaig mai a votar, pero ara votaré

Missatge  jordivila1 el Dg 17 Maig 2009, 17:57

Votaré a qui tregui aquest impost, recordo el PP quan va treure El IAE del Collons, que em crobraben per els inmobles i per treballar.
La supressio del de patrimoni tant em fa, estant obligat a fer-la no l'he fet mai.

jordivila1

Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/11/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Propuesta Indecente

Missatge  Esopomecenas el Dv 08 Maig 2009, 20:03

Una propuesta a 4 años solo se puede calificar de indecente y oportunista. affraid affraid
La estrategia de CIU es la de ganar votos y a los 4 años ya veremos. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Yo personalmente no pienso votar al partido que menos me robe, solo votaré al que no me robe. geek geek geek
Dar como válida y definitiva una propuesta así es dejarnos pisar por enésima vez.
La eliminación ha de ser YA.

Esopomecenas

Nombre de missatges : 247
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: CiU ja afluixa

Missatge  Admin el Dv 08 Maig 2009, 18:53

Aquí el text de la Proposició de Llei.

Millor que res, però frustrant. No entenc a què ve proposar un termini de quatre anys (més el que duri la tramitació) amb els anys que ja ens porten per davant les altres comunitats. I per a que quedi clar, la tan anomenada crisi en la que no solament s'escuda el partit del Govern, sinó també CiU en aquesta proposició de Llei, no hi te res a veure, doncs de totes les Comunitats que tenen establerta la reducció, cap d'elles s'ha fet enrere.

No es el que cabia esperar de tants discursos inflamats.

Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 67

Veure perfil de l'usuari http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

CiU JA AFLUIXA

Missatge  Montser el Dv 08 Maig 2009, 11:30

Podéis ver los trámites que se están siguiendo en la web www.parlament.cat, aquí concretamente: http://www.parlament.cat/portal/page/portal/pcat/IE06/IE0602?STRUTSANCHOR1=detallExpedient.do&criteri=202-00065/08&ad=1

Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: CiU ja afluixa

Missatge  Rosario B. el Dj 07 Maig 2009, 19:56

Hace pocos días se me ocurrió ponerme en contacto con CIU explicándo el desencanto de la clase media catalana, por el expolio constante que sufre por parte del Govern de la Generalitat, no sólo en el tema del impuesto de sucesiones. Hace pocos días, gracias a un email me he enterado del precio desorbitado del agua que pagamos aqui en relación al resto de España. También les decía que no entendíamos como CIU no respondía a la infinidad de quejas que aparecían en todos los medios sobre este impuesto tan injusto que nos afecta prácticamente solo a los catalanes. A los pocos días me enviaron la siguiente respuesta, que yo diría nos da algo de esperanza si cambia el govern:

En primer lugar, agradecerle que se haya puesto en contacto con nosotros. Es importante que los ciudadanos y ciudadanas de Catalunya nos hagan llegar sus comentarios, y darnos así la oportunidad de explicar lo que hacemos y las razones por las que lo hacemos.

Compartimos su descontento con el impuesto sobre sucesiones y donaciones, y no solamente lo comprendemos, si no que lo compartimos. Y como lo compartimos, desearíamos explicarle lo que hemos hecho y estamos haciendo para suprimir a la práctica este impuesto.

Con el primer Tripartito en Catalunya, desde Convergència i Unió presentamos una proposición de ley en el Parlament de Catalunya para bonificar en un 99% el impuesto sobre sucesiones y donaciones (la supresión total no puede hacerse desde Catalunya porque se trata de un impuesto estatal y no tenemos competencias para ello) y presentamos la misma propuesta como enmiendas en todas las leyes de presupuestos de la Generalitat de Catalunya que presentó el Tripartito.

En esta legislatura del Sr. Montilla hemos hecho lo mismo, una proposición de ley y en 3 ocasiones como enmiendas a las leyes de presupuestos. Los partidos Govern (PSC-ERC-ICV) nos han rechazado siempre estas iniciativas. Sin embargo, este mismo mes de marzo pasado volvimos a insistir en la presentación de esta bonificación del impuesto sobre sucesiones y donaciones (que sus efectos sobre el contribuyente serían los mismos que su supresión).

Desgraciadamente, esta iniciativa tendrá la misma suerte que sus predecesoras ya que el Govern catalán no tiene ninguna intención de avanzar en este terreno, como muy bien describe la comunicación que nos envía adjunta e referencia al Sr. Montilla. Muchas fueros las promesas de reforma, pero a la hora de la verdad sólo hicieron una pequeña modificación en el impuesto que ningún catalán ni catalana ha notado en su bolsillo (solamente hay que mirar como ha aumentado la recaudación de la Generalitat por este concepto). Y su intención es no modificarlo más, primero excusándose con la crisis, y luego porque si no consiguen una buena financiación, la caída del resto de impuesto será tan notable que las finanzas de la Generalitat se resentirán mucho.

Por lo que respeta a las Cortes Generales, desde el Grupo Parlamentario Catalán de Convergència i Unió también se está trabajando en la supresión de este impuesto y próximamente se presentará una nueva iniciativa en este sentido.

De nuevo, agradecerle que se haya puesto en contacto con nosotros y manifestarle nuestra voluntad de seguir trabajando en la supresión del impuesto sobre sucesiones y donaciones. Éste fue uno de los compromisos con los que CiU se presentó en la últimas elecciones al Parlament de Catalunya y al Congreso de los Diputados, lo estamos trabajando desde la oposición y lo aplicaremos en el caso que CiU tenga responsabilidades de Gobierno.


Atentamente,


Secretaria de Programes, Estudis i Projectes

CDC

Rosario B.

Nombre de missatges : 20
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: CiU ja afluixa

Missatge  Admin el Dt 10 Mar 2009, 13:09

De tota manera, tot i que el que vaig escriure al meu anterior post del mes de desembre del que em ratifico en totes i cada una de les paraules, cal tenir en compte que CiU va governar més de 20 anys, però en aquests 20 anys tampoc ningú més va plantejar llavors la rebaixa d'aquest impost.

Les rebaixes de l'Impost de Successions a les Comunitats Autònomes de règim comú van començar a Cantàbria a l'any 2.003, l'any que CiU va deixar el Govern.

Madrid i València el van rebaixar al 2.007, en plena vigència dels nostres governs tripartits, també dits d'entesa.

Cada cosa al seu lloc i que cada pal aguanti la seva vela en la mesura que li correspongui.

Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 67

Veure perfil de l'usuari http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

dedicat a convergencia i unió

Missatge  Invitat el Dt 10 Mar 2009, 11:48

es dificil d'entendra la postura actual de aquets partits havent estat governat catalunya durant mes de 20 anysy no varen fer mai res per treural, ara que veuan que la gent comença a estarna molt però que molt cansada de pagar a la generalitat aquest impost tan ingust, es començan a moura per treural "cosa que veig moltdificil" que consti que soc una ciutadana que no m'an amago de dirque votat convergencia i unio tots aquets anys, per donarman compta de que no defensan els interesus dels catalans, ES MOLT TRIST QUE DESPRES DE LAMORT D'UN ESSER ESTIMAT ELS NOSTRES GERMANS CONVERGENTS NO HO HAGIN TINGUT PRESENT TOTS AQUETS ANYS". per fasvor pregunteu al rest d'espanya com ho fa per teni tota la infraestructura i no cobra aquet impost sanguinari.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: CiU ja afluixa

Missatge  Admin el Dv 12 Des 2008, 13:25

Araw escrigué:CIU tuvo unos cuantos años para elemininarlo cuando estuvo en el poder, y no hizo mas que promesas incumplidas respecto al tema.
Todos son iguales, y si por medio hay dinero fácil, aún peor.
Saludos y ánimos a todos, que nos va ha hacer falta.

Hace unos años, se pudo escuchar en los medios de comunicación al President Jordi Pujol, presumiendo de que habían implantado una nueva norma del Impuesto que obligaba (y sigue obligando) a que las entidades financieras faciliten a la Administración los datos de cuentas corrientes del causante, con detalle de todos los movimientos del año anterior al fallecimiento, "por si acaso".

Efectivamente, estuvieron más de 20 años en el poder y lo único que hicieron al respecto de este impuesto fue endurecer las normas de tributación.

Y todo, gracias a la falta crónica de financiación. Y ya veis como, finalmente, a pesar de que éste sea el origen de todos nuestros males, los diputados del otro gran partido catalán van a votar los presupuestos del estado como borreguitos, mientras los ciudadanos seguimos pagándoles el sueldo y demás prebendas.

Animo, que cuánto más difícil lo pongan, incluída censura en los periódicos, menos nos van a acallar.

¡Haced toda la propaganda que podàis de nuestros objetivos!


Editat per darrera vegada per Admin el Dv 08 Maig 2009, 19:08, editat 1 cop en total

Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 67

Veure perfil de l'usuari http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Re: CiU ja afluixa

Missatge  Invitat el Dj 11 Des 2008, 20:12

CIU tuvo unos cuantos años para elemininarlo cuando estuvo en el poder, y no hizo mas que promesas incumplidas respecto al tema.
Todos son iguales, y si por medio hay dinero fácil, aún peor.
Saludos y ánimos a todos, que nos va ha hacer falta.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

CiU ja afluixa

Missatge  maria el Dv 05 Des 2008, 00:05

Sabeu que CiU ja no demana la supressiò del impost de successions?
En les principals esmenes de CiU al projecte de lley de mesures Fiscals i Financeres que acompanyen als pressupostos de la Generalitat per l'ayn 2009,diu:
"Impost de successions i donacions:Equiparar la tarifa en les successions a la vigent des de l'any 2008 per a les donacions,molt mes redüida,com a pas previ a l'eliminaciò d'aquest impost".
Com a pas previ de que?Porto molt anys creient que CiU era un partit serios i conseqüent amb el seu programa però ja veig que s´han venut als "saltataulells" del tripartit. A canvi de que?
El mes lògic es eliminar el impost aquest "de facto" ja que va contre els articles 14 i 31.1 de la Constitucion Española i fer desaparèixer d'una vegada el greuge comparatiu al que estem sotmesos els catalans.No te cap sentit aquesta abaixada de pantalons de CiU.
Si s'arriba a fer aquest pas previ,ja no es fera cap altre pas i els catalans seguirem pagant aquest dichos impost indefinidament.
Tindrem d'esperar a que vingui una altra fornada de politics a qui els els importi mes els problemes dels catalans que el interessos de partit i l'afany de poder.
Crec que ara si que la societat civil ens hem de moure deixant apart els polítics.
Per cert, heu sentit a parlar del "Tancament de caixes" que va tenir lloc a Barcelona primer i despres a altres poblacions catalanes a l'octubre de 1899?


Editat per darrera vegada per Admin el Dv 12 Des 2008, 13:13, editat 5 cops en total

maria

Nombre de missatges : 74
Fecha de inscripción : 10/11/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: CiU ja afluixa

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 02:54


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum