Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Herencia : Terrenys agrícoles

2 participantes

Ir abajo

Herencia : Terrenys agrícoles Empty Re: Herencia : Terrenys agrícoles

Missatge  nestictip Dl 26 Oct 2009, 18:30

Albert, el teu cas és un exemple típic per posar de manifest un dels punts foscos d’aquest impost i que la majoria de la gent desconeix: per calcular l’impost quan a l’herència hi ha béns immobles, et taxen el pis, casa o terreny rústic per un valor que ells mateixos saben que és irreal, per sobre del preu de mercat, i si te l’has de malvendre perquè és l’únic que tens per pagar l’impost, t’aguantes. És com si se t’enriguessin a la cara. I no gosis a dubtar de les seves valoracions, perquè les seves taules de coeficients multiplicadors són com les “taules sagrades de la llei”.

Però entre tots, a veure si fem reaccionar a tota la gent que està desinformada i collem als governants, perquè si esperem que ells facin alguna cosa, estem arreglats.

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Herencia : Terrenys agrícoles Empty Herencia : Terrenys agrícoles

Missatge  Albert Tubau Ds 24 Oct 2009, 13:03

Hola a tots ,
Tenint en compte que quan s'accepta un a herència cal fer-ho per l totalitat, quan en el llegat hi ha terrenys agrícoles, i a més a més de baix rendiment productiu la valoració feta pel recaptador (Generalitat i ajuntaments) hauria d'ésser vinculant no només per pagar el percentatge sino per adquir-la. Si un terrney m'el valoren per 3000.- euros han d'ésser capaços de pagar-lo o assumir com a pagament de l'impost el be que ells han tassat. Per fer aquesta proposta el lletrat que em va atendre em va dir que ell no estava per atendre impertinencies. El fet es que he hagut de pagar un impost desmesurat per terrenys que no tenen valor pel mercat ni per a la producció, si tenen valor com a diezmo per a la generalitat però que ella mateixa no es creu el preu que li ha possat perquè no es capaç de quedarse un qualsevol dels terrnenys com a pagament d'aquest impost abusiu. M'agradaria saber en Millet quan ha pagat d'impostos de plusvàlua i transmissió patrimonial per la urbanització que es va comprar. Els que mantenen aquesta llei i els que l'executen són cómplices d'expoli a la població.

Albert Tubau

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 24/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum