Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Blog del Sr. Duran i LLeida i votació d´ahir.

Ir abajo

Blog del Sr. Duran i LLeida i votació d´ahir. Empty Blog del Sr. Duran i LLeida i votació d´ahir.

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 16:02

El Sr.Duran ja ha deixat un escrit al seu blog de la votacio ahir del impost de successions i donacions.

http://www.duranilleida.cat/

Jo tambe ja li he deixat la meva opinio que es aquesta:

"Sr.Duran perdonim per la meva franquesa i el directe d´aquest escrit,pero em vol fer creure que aquestes coses no es parlen amb els altres grups abans de votar i aixi ja tenir els numeros clars de "antemano"?
Perque sempre falta gent en aquests moments claus?
Encara no sap que ERC a Madrid vota A i aqui vota B?
Qui va faltar ahir en la votacio? digui noms i parlem clar d´una vegada! perque sino el que passa es que aixo porta a que algunes persones arribem a pensar que aixo no deixar de ser un circ i una presa de pel constant.
Mentrestant el poble de www.nosuccessions.org continua creixent i a mi em fa l´efecte que cada cop son menys els que ens mamen el dit.
La proxima vegada? per molts la proxima vegada ja sera tard.Jo el que tinc clar es que la "classe politica catalana" aquest impost NO el paga,aixi de clar li dic."


No dubto del bon fer del Sr.Duran i el Sr.Llibre,pero srs. nomes amb paraules no anem enlloc.Estem cansats de paraules,volem fets............i sobretot que algunes coses que no son gens clares ,S`ACLAREIXIN.Aclarar que si perdo el temps en entrar als seus blogs,llegirlos i contestarlos no es per atacarlos (res mes lluny de la realitat),es el que té,tenir un minim de confiança amb vostes i l´actitud que de moment m´estan demostran davant aquest problema,els altres "politics" no em mereixen ni aixó.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum