Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

22/08/2009 - Carta del dia - Impost de successions (Publicada incompleta)

Ir abajo

22/08/2009 - Carta del dia - Impost de successions (Publicada incompleta) Empty 22/08/2009 - Carta del dia - Impost de successions (Publicada incompleta)

Missatge  Admin Ds 22 Ago 2009, 20:21

Diàleg
Carta del dia
Impost de successions
Publicada el 22/08/2009
Eva Millan Ortiz
Barcelona

Fa una setmana va morir la meva mare, mestressa de casa senzilla que sempre va voler gaudir de la vida més del que ho va fer. Una petita caseta al camp, construïda amb les seves mans, va ser l'únic excés dels meus pares. La pobra dona va fer testament pensant que ho deixava tot ben arregladet. Il·lusos de nosaltres, què havíem de saber de l'impost de successions! El meu pare haurà d'abonar a la Generalitat uns 30.000 euros en concepte d'herència! O sigui, per tots els estalvis que van fer junts i pels quals ja van pagar impostos tota la vida.

Senyors polítics del tripartit, ¿saben que les rendes altes poden esquivar aquest impost? Així doncs, ¿poden explicar-me aquesta barbaritat per a la classe treballadora? Com expliquen que per una mateixa herència de 250.000 euros (valor d'un pis mitjà) aquí paguem uns 41.000 euros, a Madrid 430 euros i a Cantàbria 420 euros...? No som tots iguals davant la llei?

No al·leguin ideologia, senyors. Comunitats tant de dretes com d'esquerres l'han reduït a pagaments simbòlics. Només Catalunya i Extremadura mantenen aquest impost abusiu. No puc entendre com hi ha tant desconeixement entre els catalans sobre aquesta injustícia. O potser sí que ho entenc: no interessa que la gent n'estigui gaire assabentada.

AQUESTA CARTA S'HA PUBLICAT INCOMPLETA. A CONTINUACIÓ EL PARÀGRAF QUE FALTA.

no sigui que es vegin obligats a deixar anar tan suculent mos... ja veurem si publiquen aquesta carta i aquesta adressa www.NOsuccessions.org Junts podrem.

----------------------------------------

Llegir-la a l'AVUI: http://paper.avui.cat/article/dialeg/172618/carta/dia.html
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum