Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Successions + plusvàlua = robatori total

3 participantes

Ir abajo

Successions + plusvàlua = robatori total Empty Re: Successions + plusvàlua = robatori total

Missatge  Marc TMT Dv 31 Jul 2009, 12:50

Lametar en primer lloc la mort d'una persona estimada, però com pot veure en aquest fòrum és una situació que a més s'agreuja amb una injustícia, que sempre ens agafa en molt mal moment, és per això que li faig la següent proposta, que no li suposarà cap benefici econòmic, però molt provablement el satisfarà personalment, pot posar una pancarta a la barana del balcó de casa teva amb l'edreça de www.http://www.nosuccessions.org/, al menys potser així la pròxima vegada que vosté, jo mateix o qualsevol altre català o catalana, que es trobi en una situació com la que vosté ha hagut de passar, potser llavors com a mínim no haurà a més de ser expoliat per la Generalitat de Catalunya (Els Trirecaptadors) i l'Ajuntament en qüestió.

Una abraçada

Marc TMT

Nombre de missatges : 49
Fecha de inscripción : 02/07/2009
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Successions + plusvàlua = robatori total Empty Re: Successions + plusvàlua = robatori total

Missatge  RaiGS Dv 31 Jul 2009, 12:10

[
El impost de successions per a les classes mitges-baixes és un robatori perquè penalitza l’esforç i l’estalvi, però la plusvàlua que he de pagar a l’Ajuntament de l’Hospitalet és una infàmia que voldria denunciar.



Una mostra mes de la politica "social" dels partits que governen les nostres institucions.
Realment lamentable.
RaiGS
RaiGS

Nombre de missatges : 23
Fecha de inscripción : 02/07/2009
Edad : 65

Tornar a dalt Ir abajo

Successions + plusvàlua = robatori total Empty Successions + plusvàlua = robatori total

Missatge  jose salinas Dv 31 Jul 2009, 11:24

Èrem un matrimoni que va tenir dues vivendes, una habitual a l’Hospitalet i una altra a la costa com a 2a residència, a base de treball i esforç. Recentment va morir la meva dona i la nostra única filla de 20 anys, estudiant universitària, va passar a ser l’hereva de la part de la seva mare.

Ara, continuem vivint a la nostra vivenda habitual però hem de pagar impost de successions + PLUSVÀLUES. En aquest punt vull destacar l’enorme injustícia (robatori) que tinc que suportar a l’haver de pagar més de 3.000 euros a l’Ajuntament de l’Hospitalet en concepte de plusvàlua. Concretament, 1.185 € al meu nom com a usufructuari i 1.933 € a nom de la meva filla com a hereva.

L’Ajuntament de Barcelona bonifica els hereus de la vivenda habitual amb un 95 %. La meva filla també estaria bonificada si hagués viscut al Prat o a Cornellà, però no a l’Hospitalet, ja que aquest ajuntament només bonifica a menors d’edat.

El impost de successions per a les classes mitges-baixes és un robatori perquè penalitza l’esforç i l’estalvi, però la plusvàlua que he de pagar a l’Ajuntament de l’Hospitalet és una infàmia que voldria denunciar.

Algú pot assessorar-me?

Atentament,
J. Salinas

Jsalinas(arroba)xtec.cat

jose salinas

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 10/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Successions + plusvàlua = robatori total Empty Re: Successions + plusvàlua = robatori total

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum