Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

I els altres que? Sr President prengui nota

2 participantes

Ir abajo

I els altres que? Sr President prengui nota Empty Re: I els altres que? Sr President prengui nota

Missatge  Admin Dj 04 Ago 2011, 21:20

Una proposta interessant, sens dubte.

Precisament un dels motius de deixar obert aquest Fòrum, tot i havent-se assolit els objectius de l'Associació i estar en vies de dissolució la mateixa, és el de permetre que continuï el diàleg entre tots i que, gràcies a aquest diàleg, puguin aparèixer noves iniciatives amb noves persones responsables, com ja s'apunta ara aquesta i s'ha apuntat abans des d'aquí mateix la referent a la plusvàlua municipal i alguna altra.

Ara a l'estiu és mal moment per posar en marxa res, però tant de bo al setembre pugui fructificar alguna d'aquestes noves idees, impulsada per noves persones, tal com expressàvem al darrer paràgraf del nostre últim missatge institucional publicat a la portada de la pàgina web.


Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

I els altres que? Sr President prengui nota Empty I els altres que? Sr President prengui nota

Missatge  Marevaliuss Dt 02 Ago 2011, 13:09

Bon dia, celebro que finalment el famós impost estigui en vies d'extinció però hi ha gent com jo que l´hem hagut de patir. El fet es que perquè el meu pare pogués heretar la seva herència va tenir que formalitzar una hipoteca sobre una de les finques per poder pagar l'impost, plusvàlues, etc... I jo com a fill, vaig tenir que entrar-hi a causa de la seva edat i ingressos, aixi doncs, ser català m'està costant de moment una cuota a 35anys!!!!

Es indignant i injust, però lo que és més fort és que per pagar un impost públic s'hagi de recórrer a l'entitat privada (bancs) per poder pagar i a sobre amb interessos, cosa que fa que al final paguis practicament 2 vegades l'impost!!!! Aixi doncs la meva lluita, i espero que aquesta associació em doni estructura per tenir més força. Ja li he enviat diversos mails al nostre president sense resposta de moment, la meva proposta és que el govern retorni els interessos pagats mitjançant una ley que permeti desgravar-los en la renda anual i d`aquesta manera compensar i equilibrar la despesa. Ja que hem tingut que pagar, que no paguem més el que toca!!! Crec que seria un encert, ja que la veritat, jo sóc molt català, però desde el pal de l'impost i en base a la injusticia de les diferents formes d'aplicar-lo o la inexistència en altres comunitats em fa reflexionar sobre el preu de ser català!!! jo no vaig poder triar!

Si us plau, demano que aquesta iniciativa prengui força donat que crec que seria una manera de mitigar la frustració dels que estem pagant!!

Gràcies

Marevaliuss

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 03/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum