Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

06/02/2011 - ARA.CAT - Andreu Mas-Colell: "Jo hauria exigit el mateix a bancs i caixes"

Ir abajo

06/02/2011 - ARA.CAT - Andreu Mas-Colell: "Jo hauria exigit el mateix a bancs i caixes" Empty 06/02/2011 - ARA.CAT - Andreu Mas-Colell: "Jo hauria exigit el mateix a bancs i caixes"

Missatge  Montser Dl 07 Feb 2011, 09:03

ARA.CAT
Andreu Mas-Colell: "Jo hauria exigit el mateix a bancs i caixes"
Publicat 06/02/2011
MANEL MANCHÓN / ÀLEX FONT

LES FINANCES DE CATALUNYA

Deute "Espero que l'autorització per emetre'n arribi aviat" Retallades "Demano al sector sanitari que f aci un esforç" Impost de donacions "No el traurem, perquè és molt diferent del de successions"

Andreu Mas-Colell s'ha estrenat com a conseller d'Economia retallant un 10% el pressupost de la Generalitat."Espero que arribin temps més calmats, encara que no els veig a l'horitzó", admet.L'anterior govern va dir que l'increment del deute dels últims anys era el cost de mantenir la cohesió social, per exemple, en sanitat i ensenyament. Temen per la cohesió social amb aquesta retallada?Per descomptat, és una ...

Llegir aquí: http://www.ara.cat/ara_premium/cronica/hauria-exigit-mateix-bancs-caixes_0_422357852.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum