Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

12/10/2010 - DIARI DE TARRAGONA.COM - Cartas al director - Jo no el votaria - Pere Serra Vilas

Ir abajo

12/10/2010 - DIARI DE TARRAGONA.COM - Cartas al director - Jo no el votaria - Pere Serra Vilas Empty 12/10/2010 - DIARI DE TARRAGONA.COM - Cartas al director - Jo no el votaria - Pere Serra Vilas

Missatge  Montser Dj 14 Oct 2010, 08:56

DIARI DE TARRAGONA.COM
Cartas al director
Jo no el votaria
Publicado 12/10/2010
Pere Serra Vilas

Amb circumstàncies normals jo no votaria el Sr. Mas (CiU) en les properes eleccions, però el fet d’abolir l’impost de successions i donacions, tal com ha promès que faria, en el cas de ser proclamat president de la Generalitat de Catalunya, m’ha fet canviar d’opinió: sí que el votaré.

El nostre Govern, l’actual, vol ignorar les tribulacions, penalitats i sacrificis per les quals varen haver de passar les famílies –generalment de condició humil–, per poder comprar i gaudir d’habitatge propi, a la vegada que el dia de demà poder-lo donar a la seva descendència de la manera que creguessin més convenient.

Però com que no n’hi va haver prou amb la suor i llàgrimes dels nostres avantpassats, ara es vol que els legítims hereters d’aquells abnegats pares hagin de satisfer quantitats inassolibles per la immensa majoria d’ells; i tots sabem el que vol dir això...

Esperem que la ciutadania prengui nota d’aquest fet i voti en conseqüència, ja que, tal com hem dit més amunt, a milers de famílies que viuen a Catalunya els va ser o no ser.

Llegir aquí: http://www.diaridetarragona.com/opinio/cartasaldirector/049628/jo/votaria
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum