Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

22/02/2010 - EL PUNT.CAT - Punt de vista - Algú m'ho pot explicar? - Susana Costa

Ir abajo

22/02/2010 - EL PUNT.CAT - Punt de vista - Algú m'ho pot explicar? - Susana Costa Empty 22/02/2010 - EL PUNT.CAT - Punt de vista - Algú m'ho pot explicar? - Susana Costa

Missatge  Montser Dl 22 Feb 2010, 07:42

EL PUNT.CAT
Punt de vista
Algú m'ho pot explicar?
Publicat 22/02/2010
SUSGANA COSTA
TORELLÓ (OSONA)

De debò que no ho entenc. Un 94 per cent dels catalans quedaran exempts de l'impost de successions i CiU s'hi posa de cul amb el pretext maximalista que s'ha de suprimir del tot. És estrany que un partit gradualista, que s'ha inclinat sempre per la via estatutària, que va pactar l'Estatut amb Zapatero perquè era millor que l'anterior del 79, ara jugui al tot o res. És per això que trobo incomprensible la seva actitud. Com trobo absolutament imperdonable l'actitud dels seus dirigents en el tema de la llei del cinema i totes les traves que hi estan posant. Algú m'ho pot explicar?

Publicat a

* El Punt Comarques Gironines 22-02-2010 Pàgina 14

Llegir aquí: http://www.elpunt.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/138927-algu-mho-pot-explicar.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum