Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

19/12/2009 - DIARI DE GIRONA.CAT - Cartes - Vegueries o vagueries? - Rafael Fernández

Ir abajo

19/12/2009 - DIARI DE GIRONA.CAT - Cartes - Vegueries o vagueries? - Rafael Fernández Empty 19/12/2009 - DIARI DE GIRONA.CAT - Cartes - Vegueries o vagueries? - Rafael Fernández

Missatge  Montser Dg 20 Des 2009, 10:06

DIARI DE GIRONA.CAT
Cartes
Vegueries o vagueries?
Rafael Fernández
Figueres

Deixant a la dreta que el tema de l´Estatut encara no està resolt, deixant a l´esquerra que, segons tinc entès, canviar els límits provincials s´ha, també, d´aprovar al Constitucional i vol dir canviar la Constitució, què ens queda? Doncs un nou reality show made in Catalonia.

No en teníem prou amb l´Estatut, amb els diners que no hi són per fer més escoles o més CAP (bé, sí, però després no hi ha personal i no els poden obrir) però sí que hi són per obrir «ambaixades» i fer viatges amunt i avall encara ningú sap exactament per què?, amb una reforma de l´educació que no funciona i no és acceptada ni pels mateixos professionals?, amb els impostos de successions (ara sí, ara no), no en teníem prou amb els Millets i pillets que per tot el territori es passegen? ara treuen un nou show, The Vegueria show. Però jo, com que sóc tan ignorant, quan em van dir això de les vegueries ho vaig escriure «vagueries», i és clar, de seguida ho vaig entendre.

No vull ni pensar què seria d´aquest país si mai fóssim independents i ens governessin aquesta patuleia...
Mentrestant, una reflexió seriosa i dolorosa: la taxa d´atur a Catalunya és superior a la de tots els Estats Units, l´índex de misèria és altíssim (gent de casa, no inmigrants només, fotent-se de fred pels carrers) i ells, els senyorets que cobren sous i dietes enormes i paguen menys que la retenció a un aturat, segueixen amb el seu conte de fades... Potser que d´una punyetera vegada diguem prou.

Llegir aquí: http://www.diaridegirona.cat/opinio/2009/12/19/opinio-cartes/376722.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum