Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

14/12/2009 - Opinió - Carta d'un lector - "Em quedo estupefacte per la compra d'una càmera de 500.000 euros per llegir matrícules" - José Antonio López Malo

Ir abajo

14/12/2009 - Opinió - Carta d'un lector - "Em quedo estupefacte per la compra d'una càmera de 500.000 euros per llegir matrícules" - José Antonio López Malo Empty 14/12/2009 - Opinió - Carta d'un lector - "Em quedo estupefacte per la compra d'una càmera de 500.000 euros per llegir matrícules" - José Antonio López Malo

Missatge  Montser Dl 14 Des 2009, 23:13

EL PERIÓDICO.CAT
Carta d'un lector
"Em quedo estupefacte per la compra d'una càmera de 500.000 euros per llegir matrícules"
José Antonio López Malo
Barcelona
Publicada 14/12/2009. En l'edició impresa d'EL PERIÓDICO sobre el nou helicòpter de Trànsit:

M’he quedat estupefacte contemplant al programa de TV-3 Entre línies la presentació d'una sofisticada càmera amb capacitat per llegir matrícules –-valorada en 500.000 euros-–, incorporada a un helicòpter del Servei Català del Trànsit. En cap moment del programa es posa de manifest la seva necessitat, i encara que algú pogués opinar, tot i no demostrar-ho, el contrari, com es justifica la compra d'aquesta càmera de gran tecnologia que, segons se'ns informa, és pròpia de guerres com la d'Iraq.

Evidentment, ens trobem davant d'una mostra més del malbaratament que fan els polítics dels impostos que administren, en aquest cas amb la responsabilitat dels senyors d'ICV, els mateixos que es neguen a rebaixar l'impost de successions, emparant-se en la gran fal·làcia que paguen els rics, i que tan injustament penalitza els que treballen i estalvien, al contrari d'aquells que van malgastant diner públic.

Leer aquí: http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=670318
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum