Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

08/10/2009 - Cartas dels lectors - Impost per a Millet - María Luisa Heras Vázquez

Ir abajo

08/10/2009 - Cartas dels lectors - Impost per a Millet - María Luisa Heras Vázquez Empty 08/10/2009 - Cartas dels lectors - Impost per a Millet - María Luisa Heras Vázquez

Missatge  Montser Dj 08 Oct 2009, 08:59

Cartas dels lectors
Impost per a Millet
Publicada 08/10/2009
María Luisa Heras Vázquez
Barcelona

Estic indignada, enfadada, rabiosa i molt dolguda amb el senyor Millet. Em sento estafada. Sóc d’una família en què el meu pare, mestre de professió, i la meva mare, mestressa de casa, em van inculcar valors com l’honradesa, la lleialtat, la solidaritat i la feina ben feta. I no me’ls van inculcar amb discursos, sinó amb el seu exemple. Quan va morir el meu pare, el 1995, la meva mare va haver de pagar la meitat del que ella i ell havien estalviat per l’impost de successions. Quan va morir la meva mare, el 2007, jo vaig haver de pagar una quantiosa suma pel mateix. No m’havia informat ningú que passaria això, ni tan sols la Generalitat.
Em vaig confortar recordant que els meus pares m’havien ensenyat a ser solidària. Hi deu haver algú que ho necessita més que jo, pensava. I m’imaginava que amb els diners de l’impost de successions que havia pagat ajudava els més pobres. Però ara es destapa la trama del Palau de la Música i resulta que una part d’aquests diners van a parar a personatges com Millet.

Leer aquí: http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=651189&idseccio_PK=1006
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum