Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

18/09/2009 - Diari Segre - Cartes al Director - Injustícia de l'impost de successions

Ir abajo

18/09/2009 - Diari Segre - Cartes al Director - Injustícia de l'impost de successions Empty 18/09/2009 - Diari Segre - Cartes al Director - Injustícia de l'impost de successions

Missatge  Montser Dg 20 Set 2009, 20:31

Diari Segre
Cartes al Director
Injustícia de l’impost de successions
Publicada 18/09/2009
Un trempolí

SR. DIRECTOR:

Sóc un pallarès de Tremp, amb una edat que oscil·la entre els 70 i 80 anys, que he tingut l’ocasió de llegir al diari SEGRE de Lleida, el 6 de setembre, un article firmat per José Luis González Sánchez. Recolzo el seu escrit i protesto pels mateixos motius que relata i expressa l’esmentat senyor.

Els meus lectors han de saber que la meua decisió de publicar aquesta carta l’ha motivat que molt recentment he hagut de passar per un tràmit de l’impost de successions i que, al donar dos de les meues finques als meus dos fills (els les he donat en vida perquè diuen que és més barat), he superat els 72.000 euros en despeses; només falta que els valors de les propietats que consten als rebuts de la contribució s’hagin de multiplicar per 1,2 per poder escripturar i, per tant, més euros a pagar.

Jo, des d’aquí, voldria fer una crida a tots els catalans, que pensin i reflexionin abans de donar els seus vots als partits polítics, ja que només amb el fet de poder anul·lar aquest impost n’hi ha prou per merèixer-se el vot; el tema és més important del que en principi sembla.

Pares de 60 cap a amunt, comenceu a pensar-hi. Fa poc em vaig trobar en una notaria que un senyor plorava amargament, ja que no podia pagar aquest impost del que havia heretat dels seus pares i, com que ja havien passat els sis mesos de termini, estaven a punt d’embargar-l’hi tot, ja que, en aquells moments ningú, l’hi comprava.

També és interessant llegir, a La Vanguardia del dia 16 d’aquest mes de setembre, un article de Luis Izquierdo que relata els pocs vots que van faltar al Congrés per començar a anul·lar aquest impost i, alhora, que se sàpiga ben clar qui hi va votar a favor i qui en contra.

Leer aquí: http://www.segre.com/index.php?id=172&tx_ttnews[tt_news]=49106&tx_ttnews[backPid]=166&cHash=9863a426d2
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum