Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal

4 participantes

Ir abajo

manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal Empty Manifestar-se pels carrers de tots els pobles de Catalunya!!!

Missatge  Pitu Dt 13 Gen 2009, 14:33

Hola a tothom, soc nou en aquest foro. Fa anys que estic indignat per aquest impost confiscatori, expropiatori, injust, antisocial, antipopular, abusiu, desproporcionat i fora de lloc en el temps en que vivim. Estic molt content d'haver-vos trobat, almenys podem començar a articular la defensa dels nostres interessos com a ciutadans lliures que som, encara que els nostres politics no ho vulguin pas això de nosaltres. Però, bé, segueixo amb la meva aportació a la causa. Crec que com s'ha dit aquí per altres companys, hem de fer crèixer aquest sentiment i aquest moviment de rebeldia cívica justificada arreu de Catalunya. Hem d'acreixe el nostre moviment i plantejar-nos seriosament la creació d'una plataforma per defensar els nostres interessos legítims com a ciutadans.

També considero oportú que encara que siguem pocs, cal fer soroll!!! La nostra causa és justa i molts la seguiran. Hem de buscar recolzament en mitjans de comunicació no afins al "Règim" instaurat a Catalunya, i segur que tindrem alguna plataforma per fer-nos sentir. I, també crec necessari començar a manifestar-se com més aviat millor per fer sentir la nostra veu. No estaria de més, tampoc, el fet de posar-se en contacte amb algun partit polític minoritari però que té cert ressó pq encapçalés també la nostra reivindicació. Partits que posen una mica nerviós l'status quo imperant a Catalunya, que fa que res no es mogui i ens segueixin robant el nostre patrimoni "legalment". Aquests partits podrien ser en la meva opinió Ciutadans de Catalunya, pel que suposa a la ciutat de Barcelona i d'altra banda la Plataforma x Catalunya que té certa força a l'interior del país.

Bé, aquí deixo la meva proposta, podeu comptar amb mi pel que fagi falta.

Pitu

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal Empty Re: manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal

Missatge  Antoni Dg 21 Des 2008, 13:38

Tienes razon,mientras nos quedemos con los brazos cruzados nos las van a dar por todos lados.
Estos politicos solo piensan en su bienestar,se reparten los cargos y todos a vivir....
Nosotros les pagamos sus grandes sueldos con impuestos abusivos.

Antoni

Nombre de missatges : 46
Fecha de inscripción : 14/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal Empty Re: manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal

Missatge  Alexis Dt 16 Des 2008, 11:45

Jo estic amb tu!
Però a Catalunya ens seguiran foten per totes bandes, perque ens hem aburgessat TOTS. A casa s'està molt bé, tenim el sofà, on ens escarxofem calentets sota la càlida brisa de l'aparell d'aire acondicionat. Si volem una cervesseta, anem a la nevera a buscar-la i tots tenim casa (hipotecada o no, la tenim) i és clar, quasi tots tenim cotxe.
I qui vol sortir al carrer? En una societat tan covarda com la nostra, els polítics catalans ens seguiran roban per totes bandes. I quan decidirem que n'hi ha prou d'aquest color?
No vull ser extremista, però jo estic disposat a sortir al carrer i si cal, fotre bastó!
Qui s'hi apunta?

Alexis

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal Empty manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal

Missatge  rosset Dv 28 Nov 2008, 22:52

Es totalment anticonstitucional que els ciutadans d'un mateix Estat, no federal, obtinguin una diferent fiscalitat depenent de l'Àrea on tributem. Perquè cap partit polític o sindicat o porta al Constitucional?
Es un impost per repartir la riquesa i resulta que les classes altes tenen instruments fiscals per escapar-se'n i a més, tributen a la comunitat que més els interessa...
No passa en lloc més del mon, que la solidaritat faci que que la comunitat reben, tingui mes qualitat de vida que la que és solidaria. Autovies, ortodoncia, llibres, ordinadors, subvencions, infraestructures de transport i socials tot gratuït. A Catalunya tot és d'explotació privada. Tenim uns polítics d pena.
Cal una manifestació multitudinaria perquè la "classe política" tant incompetent que tenim es mogui.
Mentre els catalans continuem amb por i acollonits no anirem enlloc.

rosset

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 28/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal Empty Re: manifestació per demostrar anticonstitucionalitat! expropiació ilegal

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum