Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MOSTRA D'AUSTERITAT D'UN MEMBRE DEL GOVERN

Ir abajo

MOSTRA D'AUSTERITAT D'UN MEMBRE DEL GOVERN Empty MOSTRA D'AUSTERITAT D'UN MEMBRE DEL GOVERN

Missatge  jordibonet Dj 18 Jun 2009, 13:07

Bon día, ahir ens va visitar el director general d'una consultora multinacional i el varem tindre que convidar a un restaurant dels bons, d'aquells en els que fins i tot hi-ha servei d'aparcament dels cotxes, no us diré el nom ja que no tinc cap ànim de fer-hi propaganda, peró està a la Barceloneta.

Doncs be, estavem dinant a la terrassa que tot just es a sobre de la entrada principal, quan veig arribar un Audi A6 o A8 amb els vidres tintats, i qui veig que hi baixa?, doncs l'amic del bigoti d'un partit que se'n diu d'esquerres. Suposo que va dinar a un reservat, ja que jo aprofitant que anava al lavabo, em vaig passejar per totes les sales i no el vaig pas veure.

On està la crisi per aquesta colla!

Mireu, aprofitaré per explicar-vos una anécdota que crec que resulta ilustrativa:

Jo de jove treballava prop de la seu d'aquest partit que se'n diu d'esquerra.

Els seus primers dirigents, dinaven al mateix bar de menús on anava a menjar jo mateix i altres companys, i el preu del menú, posa't a día d'avui, podríen ser entre 8 i 10 euros.

Els següents, ja anaven a un altre restaurant de nivell mitjà, al que també anavem nosaltres algún cop peró per ser alguna ocasió especial, o per tindre algún client convidat. En aquest un apat complert amb un ví de la casa posa't a día d'avui seríen uns 30 o 35 euros.

I ara, ja veieu, no se pas que li va costar el dinar a ell, però a nosaltres ja ens và sortir a 62 euros per cap (sense propines) i varem fer primer un pica-pica amb esqueixada, unes anxoves, i unes navalles. De segon un tall de rap, i dos llenguados a la planxa. Tres postres. Tres tallats. Una ampolla de ví blanc dels modestos i aigua.

Aixi anem i exemple donem!
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum