Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

15/01/2010 - EL PUNT.CAT - Punt de vista - Successions: un impost injust - Mª Agnès Jové

Ir abajo

15/01/2010 - EL PUNT.CAT - Punt de vista - Successions: un impost injust - Mª Agnès Jové Empty 15/01/2010 - EL PUNT.CAT - Punt de vista - Successions: un impost injust - Mª Agnès Jové

Missatge  Montser Dv 15 Gen 2010, 08:46

EL PUNT.CAT
Punt de vista
Successions: un impost injust
Publicada 15/01/2010
MA AGNÈS JOVÉ
FIGUERES (ALT EMPORDÀ)

En referència a la carta publicada, sobre l'impost de successions, el passat dia 8, voldria contestar al Sr. Ramon. Com a persona molt afectada per l'impost de successions de Catalunya, jo no em nego a pagar aquest famós impost que hem de suportar els catalans, però el que no és normal és que per culpa d'aquest impost hagi d'hipotecar la resta de la meva vida i de la meva existència, ja que ha de ser un impost que estigui d'acord amb la capacitat econòmica de cada persona (a part que no és just que la majoria d'espanyols tinguin una gran bonificació i que la quota a pagar no representi un gran problema en la seva capacitat de pagament).

Li asseguro que és un impost que m'afecta en tots els àmbits de la meva vida, tant el personal com en el professional i fins i tot, i el més penós de tot, és que m'afecti la meva pròpia salut. No sap vostè les vegades que he plorat per aquest tema, les emprenyades que tinc; cada cop tinc més clar que no és un impost per a cardíacs. ¿Quina culpa tinc jo que els meus familiars més directes m'hagin deixat una herència? No considero just que per tenir-la hagi de pagar una quantitat de diners astronòmica que amb el meu salari de mileurista no podré pagar ni en la pròxima vida. Igualment, a l'impost se li ha de sumar la plusvàlua de l'Ajuntament, més l'IBI de l'any en curs, honoraris dels notaris, el registre; una autèntica ruïna. No ho desitjo ni als pitjors dels meus enemics. I que no em diguin que es per a finalitats socials, ja que la meva madrastra té reconeguda una invalidesa del 99 per cent i encara no ha rebut ni un euro de la llei de dependència. Per favor, que el tripartit s'inventi unes altres excuses, que tots som grandets.

Publicat a:

* El Punt Comarques Gironines 15-01-2010 Pàgina 14

Llegir aquí: http://www.elpunt.cat/noticia/article/-/-/124943.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum