Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO

5 participantes

Ir abajo

EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO Empty MOLTES GRACIES.

Missatge  Sitgetà Dc 16 Set 2009, 12:07

Per al Jordibonet i a tots els que estant al capdevant feu rutllar l´Associació: moltíssimes gràcies!!! faltaria més!!!! per suposat que moltes molèsties no estarien mai pagades. Sincerament, crec que la gent hauria de respectar els caps de setmana i hores intempestives abans d´utilitzar el telèfon per comunicar-se amb l´Associació. Sincerament penso que és de llei ser més respectuosos amb persones que tiren endavant i col.laboren sense cap ànim lucratiu: Simplement que se´ns escolti.

MOLTISSIMES GRÀCIES A TOTS.

Sitgetà

Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 13/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO Empty Re: EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO

Missatge  mylai Dc 16 Set 2009, 11:28

Com a membre de la associació i persona que també conec al Jordi Bonet, li dono tot el meu suport i m'afegeixo al prec que ell fa. També des d'aquí li agraeixo de tot cor tot l'enorme esforç que està fent i les hores que està dedicant al nostre objectiu.
Us demano a tots, per això, que utilitzeu el telèfon de contacte únicament per les funcions que el Jordi diu. Per qualsevol altra finalitat ja hi ha altres medis de contactar amb la Associació.

Moltes gràcies a tots.

mylai

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 25/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO Empty Certifico la queja de Jordibonet

Missatge  donangelito Dc 16 Set 2009, 11:03

Y la certifico por que lo conozco y nunca se le estará suficientemente agradecido por la gestión que está realizando. Pocas vecs he visto a una persona tan activa. He sido testigo de una larga conversación de un cuarto de hora de una persona que debería pensar que era el "teléfono de la esperanza". Esta linea no tiene esa función. Jordi no puede estar enganchado todo el dia al teléfono. Y no lo voy a defender yo porque ya veis como "se las gasta".

Hay una via alternativa que es el mail info@
A lo mejor habria que desconectar el telefono pero como él ha dicho tiene unos padres muy mayores que debe estar controlando siempre.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO Empty Re: EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 09:42

Em sembla que no t´has de justificar per res i que qualsevol persona que tingui 2 dits de front i segueixi una mica el foro al dia a dia ja hauria de saber que vol dir per a que serveix aquest telefon i entendre-ho.No t´ensorris,un mal dia i 2 els te tothom.De fet jo,mes aviat tinc 1 o 2 dies bons i la resta dolents.Anims i endavant.Potser ( i perdona el meu atreviment) els que esteu mes a la capdeventera de la llança us haurieu d´agafar unes "vacances" per desconectar una mica,la asossacio seguira aqui cuant torneu.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO Empty EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO

Missatge  jordibonet Dt 15 Set 2009, 23:13

Per qui no ho sàpiga, aquesta es una associació de recent constitució, que no te local social, ni despatx, ni secretàries, i que dels recursos econòmics que rep en donacions, ha decidit destinar-ho al 99,9% a actuacions, no a altres despeses generals per al funcionament de la mateixa. Si us fixeu en el estat de comptes de donacions, nomès hi-han 152,33 € de despeses diverses.

Per tal de que tothom pugui contactar amb nosaltres, fins i tot hem habilitat una línia de telèfon mòbil, peró amb el següent avís que surt clar i català (de fet també surt en castellà):

POSEM AQUEST TELÈFON A DISPOSICIÓ DE LES
PERSONES QUE NO DISPOSIN DE CORREU ELECTRÒNIC O PER A FER CONSULTES
URGENTS O PUNTUALS PER A LES QUE L'UTILITZACIÓ DEL CORREU ELECTRÒNIC NO
SIGUI ADIENT.

UTILITZEU-LO NOMÉS SI US ES IMPRESCINDIBLE I, EN CAS NECESSARI, DEIXEU EL VOSTRE MISSATGE A LA BÚSTIA DE VEU.


Es veu que per alguns es imprescindible trucarme (jo estic al darrere) en dissabte, o a tres quarts de nou del vespre quan estava a mig sopar tal i com m'ha passat avui.

Un servidor te la seva feina, uns pares molt vells que requereixen atenció, uns fills als que apenes veig, i ganes de treballar perque s'acabi amb aquesta xacra.

Així que tinc tot el meu dret d'acabar emprenyant-me tal i com m'ha passat tot just avuí que se m'ha trucat per dir-me que la votació al congrés de la proposta de CiU de lliurar als familiars directes de l'IS, la veritat es que he tingut un día tan feixuc, que no m'havia enterat, però ja em pensava que a alguns diputats els hi acabaría agafant un "mal de ventre" i acabaría sense prosperar, es el que ha passat ja les altres vegades.

I que ningú mes s'atreveixi a creure's que perque hagi enganxat cartells, recollit firmes, o per haver fet una donació, te mes dret per trucar el día i a l'hora que li convingui, potser un día faré números del que he donat, de les despeses que he assumit (combustible, peatges, parkings, apats), dels mitjans de la meva empresa que poso a disposició de l'associació, i de les hores que hi poso que furto a la feina que ens dona el substent. Us asseguro que valorat en euros, seríen bastants.

En definitiva, tingueu en compte que darrera aquest telèfon, encara que pertanyi a l'associació, hi ha una persona, sigueu per tant respectuosos si a l'hora voleu que us respecti, ja que sentint-ho molt, tinc el caràcter fort, potser de fet no hauría de ser jo el que atengués trucades, però hores d'ara els altres companys tenen obligacions que no els hi permetría fer-ho durant algunes hores del día, si en un futur tenim una persona mes adient, amb molt de gust cediré aquesta tasca.

Per si a algú se li acut que podría apagar el mòbil quan no estic "de servei" li aclareixo el següent: Per tal de no tindre que anar carregant amb dos mòbils a sobre, vaig comprar (amb diners propis, no de l'associació) un telèfon mòbil "dual-SIM" per poguer tindre la línia personal i la de l'associació actives a l'hora, però la línia personal la vull tindre sempre activa ja que la he donat per avisos urgents de la teleassistència si els hi passes quelcom als meus pares, així que el mòbil mai l'apago, i si be podría desactivar l'altre línia, que voleu que us digui, em fà mandra carregar-me amb una tasca mes a fer i recordar cada día.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO Empty Re: EL "TELEFON" DE L'ASSOCIACIO

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum