Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

proposta

2 participantes

Ir abajo

proposta Empty Re: proposta

Missatge  Admin Dc 19 Nov 2008, 20:53

Moltes gràcies per la informació.

A la meva manera de veure, el "quid" està en si volem que aquesta recollida de firmes sigui testimonial o tingui valor legal.

Jo, personalment, m'inclino per lo segon, doncs per testimoni ja tenim aquesta web.

El valor legal significa que es pot obligar al Parlament de Catalunya a votar una proposta de Llei en el sentit que nosaltres volem, després del inel·ludible tràmit parlamentari. Actualment ho està fent un moviment antitaurí per proposar la supressió de les "corrides" per llei a Catalunya. Aquesta plataforma antitaurina compta amb el ressó mediàtic, cosa que nosaltres encara no hem aconseguit i amb el recolzament (a l'ombra) d'algún partit.

Per saber com s'ha de fer la recollida amb valor legal, llegiu això.

Ja veureu que requereix molta preparació i molta organització. Voluntaris?
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

proposta Empty proposta

Missatge  maria Dc 19 Nov 2008, 17:55

Es podria organitzar una recollida de signatures
en diferents punts cèntrics de Barcelona,d'altres ciutats i pobles de Catalunya.
Jo crec que el més efectiu seria posar taules amb una explicació esqüeta i ben visible,sobretot en dissabte,que es quan la gent no té pressa.A barcelona proposaria Pl.Catalunya,Portal del Angel,Rambla...He trucat al 010 i m´han indicat que s´ha d'anar a la Oficina d'atenció al ciutada C/Aragó 328 per sol.licitar el permis i perque indiquin qins llocs son pormesos.
Seria qúestió d'organitzarseper grups i repartir l´horari

maria

Nombre de missatges : 74
Fecha de inscripción : 10/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum