Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No val la pena ser català

4 participantes

Ir abajo

No val la pena ser català Empty Re: No val la pena ser català

Missatge  tigrecuc Dj 05 Feb 2009, 22:35

La questió no es si voler ser català o no, la qüestió rau en no donar més poder a tots aquests personatges que necesitan treure la sang del seus conciutadans per viure i que es posen a la seva boca paraules con solidaritat, igualtat, governs d'esquerra que no monés tenen això el nom.
Deixem d'una vegada per sempre de fer el que ells volen que fem. Estalviar el mínim, tenir comptes en els bancs ni parlar-ne, repartir el fruit dels teus esforços als teus fills en vida i no se tan egoistes d'esperar al final per veure que farem, no donar-lis mes vots en eleccions (tan sols donar vots en blanc), i poder en accions com aquestes podrem pensar en un futur trencar aquesta "donació" juntament en els altres personatges que estan a la sombra i que també es reparteixen un bon troç del pastis (advocats, procuradors, gestors, jutges, ...) que es la part menys criticada però que també menja.
Si no hi ha res d'on menjar que menjaran?
Vull ser català perquè en sento orgullos de ser-ho.

tigrecuc

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 10/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

No val la pena ser català Empty Re: No val la pena ser català

Missatge  lluis7 Dj 08 Gen 2009, 17:24

Estic content de no ser l'unic que pensa que als nostres politics els preocupa més la nostra identitat que la nostra necesitat.

Per cert, els meus clients son del reste de l'Estat espanyol. Sempre diguent que Catalunya aporta molt a la resta del pais... però mai han dit res de la importancia que per a les empreses catalanes tenen els ciutadans de la resta de Espanya.

De veritat ens interessa la independencia?... Jo no m'ho crec... És una mentida per poder obrir més conselleries i així tenir més carrecs públics. Lladres...

lluis7

Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 08/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

No val la pena ser català Empty Re: No val la pena ser català

Missatge  cesc Dt 16 Des 2008, 13:53

Jordi tens tota la raó.La meva mentalitat ha canviat 180 graus d´una any cap aquí.Quant un veu la realitat es desperta de cop.Si els polítics catalans es pensen que podran "fer bullir la seva olla indefinidament" estan molt equivocats !!! La gent ens estem despertant i ells no ho veuen,com sempre,quant ells es depertin sera ja massa tard.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

No val la pena ser català Empty No val la pena ser català

Missatge  jordivila1 Dt 11 Nov 2008, 07:56

Ser català cada vegada surt més car, tenim l'agència tributària espanyola, ara la catalana, la diputació de barcelona que també ataca amb altres impostos, la cambra de comerç indústria i navegació de barcelona (de quota obligada per llei i no serveix per res), la seguretat social i ect. estem asfixiats amb impostos.

després fan els anuncis per la tele i em diuen que sóc insolidari i em posen girat al revés perquè no sem vegi la cara,
a mí, ja em poden mostrar la cara, perque com que em roben lo que m'he guanyat durant tota la vida, jo intento protegir el poc que guayo de la manera que sigui, tot plegat jo sóc molt solidari donant-tho tot i sense rebre res a cambi.

La única solució que hi veig es renunciar a la nacionalitat catalana i que es nacionalitzi , s'elimini la generalitat , i l'autonomía pasi a ser com qualsevol lloc d'espanya, aquí ja no val la pena ser català, si això significa per part meva deixar de pagar 38 milions de pessetes en impost de successions , jo parlo castellà, arab, ingles.... el que toqui, i renuncio a ser català , "de que em serveix ????"

jordivila1

Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

No val la pena ser català Empty Re: No val la pena ser català

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum