Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Proposta de ncostitucionalitat.

2 participantes

Ir abajo

Proposta de ncostitucionalitat. Empty Re: Proposta de ncostitucionalitat.

Missatge  jordibonet Dg 05 Jul 2009, 19:32

Gracies per les felicitacions, ara, per el que fà a la vostre proposta vegeu aquest fil
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta de ncostitucionalitat. Empty Proposta de ncostitucionalitat.

Missatge  Josep Maria Artigas Imber Dg 05 Jul 2009, 18:59

Avui m'he registrat a l'Associació.
Crec que es molt important que la societat catalana hagi reaccionat devant l'agravi comparatiu que representa aquest impost per els ciutadans i ciutadanes de Catalunya.
Com si no hi hagués prou motius per estar descontents amb l'administració central per el tracte discriminatori cap a Catalunya ( Vegeu per exemple el tema del finançament, i tants d'altres........) , el govern de la Generalitat expolia als catalans amb aquest impost cedit.
Es del tot sabut que d'altres comunitats autònomes han suprimit aquest impost injust, ja que provoca descaradament una "doble imposició" al gravar patrimonis que s'han obtingut en rendes que ja han tributat per el contribuent en IRPF, Societats, etc.
Crec que l'Associació, quan sigui possible, hauria de presentar un recurs de INCONSTITUCIONALITAT d'aquest impost, en base a:
1-Es discriminatori, ja que uns espanyols estan sotmesos i d'altres no . ( IGUALTAT DEVANT LA LLEI DE TOTS ELS CIUTADANS I CIUTADANES)
2-Es injust perque cau en la doble imposició. Es molt trist que molts hereus han de vendre el patrimoni que reben pere fer front a aquest expoli.

Només em resta felicitar aquesta iniciativa a la que m'adereixo completament.

Josep Maria Artigas Imber

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 05/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum