Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

01/04/2011 - El lector escriu - L'impost dels rics? - Jaume Meneses Tàpies

Ir abajo

01/04/2011 - El lector escriu - L'impost dels rics? - Jaume Meneses Tàpies Empty 01/04/2011 - El lector escriu - L'impost dels rics? - Jaume Meneses Tàpies

Missatge  Montser Dv 01 Abr 2011, 10:22

AVUI-EL PUNT
El lector escriu
L'impost dels rics?
Publicat 01/04/2011
JAUME MENESES TÀPIES
Barcelona

Contesto una carta de Pau Planelles, publicada el dia 19, on vaig llegir: “Crec que avui en dia tothom ja sap que aquesta mesura beneficia tan sols una minoria de catalans i catalanes, els més rics”. Dir que si Convergència elimina l'impost de successions “beneficia tan sols una minoria de catalans i catalanes, els més rics” és no saber de la missa la meitat. Jo crec que beneficiarà els més rics, però si no s'elimina perjudicarà els que no som tan rics. Parlo per experiència, ja que l'any 2002 la meva dona va rebre en herència un pis d'una tia seva, i nosaltres, que no som rics –ni de bon tros–, vam haver de pagar d'impost de successions 4.015 euros. T'asseguro, Pau, que en aquells moments, eren molts diners!

A més, si en altres autonomies no paguen aquest impost o paguen molt poc, per què nosaltres l'hem de pagar? Ens queixem sempre que els catalans paguem per tot i molt més que els altres, i quan ens volen eliminar un impost, també ens queixem. Ens queixem per tot. Som la pera!

Publicat a

* Avui 01-04-2011 Pàgina 22

Llegir aquí: http://www.elpunt.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/390209-limpost-dels-rics.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum