Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

+3
xaii
jordibonet
Montser
7 participantes

Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  Admin Dv 05 Jun 2009, 13:58

Per cert, se m'oblidava.

Si encara no li heu escrit a en Puigcercós, caldria fer-li avinent que quan respongui tingui en compte que el passat mes de maig, ERC va votar a favor d'una moció que, en el debat de política general del Congrés de Diputats, va presentar CiU per la qual es demanava la supressió de l’impost sobre successions i donacions.
Es evident que no diran una cosa a Madrid i una altra de diferent aquí, oi? ... o si?
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty respecte a la resposta del que diu el Sr. Puigcecós....

Missatge  Cristina Juliá Raurell Dj 04 Jun 2009, 22:22

Jo em pregunto per quin motiu una persona a de renunciar al seu patrimoni fent una donació del que tan li ha costat guanyar i quedar en mans del fills per què aquests no tinguin el problema de l'impost, per què un no pot ser amo o mestressa de lo seu fin a la fi del teus dies amb la tranquilitat de no tindre que pensar en aquesta colla de bultos.
Ens provocan la ruina i encare quan els i fas una preguntar et contestan el que el que els i dona la gana i no el que els hi preguntes.
Salutacions.

Cristina Juliá Raurell

Nombre de missatges : 57
Fecha de inscripción : 01/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  Admin Dj 04 Jun 2009, 19:03

Es que si no, encima se creen que son los listos y van alimentando su ego un poco más cada día.
No hay que permitirlo.
Que se retraten y se enfrenten a sus contradicciones o su incompetencia.
Gracias.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  Montser Dj 04 Jun 2009, 18:47

En principìo pensé no volver a escribirle, porque es que ya se ve que quieren pasar el tema de puntillas. Pero tienes razón, volveré a insistir. En cuanto tenga nuevamente respuesta, la publico.
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  Admin Dj 04 Jun 2009, 17:35

Estem ben arreglats. Es que no se'n enteren !!!

Viuen al millor dels mons, ben vestits, ben peixats, amb els millors cotxes i xofers i quan se'ls hi fan preguntes concretes responen amb aquests llocs comuns, es a dir una resposta que ja tenen feta i que engeguen a la primera de canvi quan el seu secretari o secretària detecta que a la pregunta hi ha la paraula "successions".

Crec que el que s'ha de fer, com vaig fer amb en Duran quan no va donar una resposta satisfactòria, es dir-li, no, senyor Puigcercós, no m'ha respost al que li preguntava. Les meves preguntes eren:
M'agradaria conèixer què pensa ERC de la supressió de l'Impost de Successions, o en el seu cas d'una màxima reducció en el cas de cònjuges i descendents.
Per què els catalans estem discriminats en aquest Impost, en relació amb moltes altres Comunitats Autònomes?
Per què es discrimina a les classes mitjanes, en relació amb els grans patrimonis, quan aquests últims gairebé no paguen Impost de Successions?
Voldria conèixer el punt de vista d'ERC en aquests temes, en el present, i de cara a les futures Eleccions Autonòmiques de 2.010.

doncs sembla que només ha contestat a la última pregunta i d'aquella manera.

Ja sabem que no tenen sentit del ridícul, però cal enfrontar-los a la realitat (com va reconèixer en Duran, que es va comprometre a respondre adequadament -tot i que encara l'espero-), a que no tenen ni pu...ñetera idea del que parlen (ni volen tenir-la, segurament ni els interessa). En aquest cas, jo aprofitaria per afegir que l'argument de la crisi i el finançament no val, doncs la resta de comunitats en plena crisi i amb el finançament actual, vàlid fins que s'aprovi el nou, han respectat escrupolosament les reduccions del 99% que tenien establertes.

Feu-ho, no us quedeu així, repetiu-li les preguntes demanant-li una resposta precisa i concreta a cadascuna, fins que se'n adonin amb qui tracten. De fet, quan diu "Esperant haver respost les teves preguntes" us dona peu per dir-li, "no m'ha respost".


Editat per darrera vegada per Admin el Dj 04 Jun 2009, 19:04, editat 1 cop en total
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  cesc Dj 04 Jun 2009, 16:19

Sense comentaris,és el que ja vaig dir,aquests s´han venut per un plat de llenties.Que es preparin perque a tots els mitings que facin per la meva zona a la sortida estaré jo per INFORMAR a la gent que surti dels mitings el que de veritat passa aqui a Catalunya Gràcies a PSC,ERC i IC.
Puigcercos NO COLA NENG !!! un cap tan gran perque? com deu resonar per dins Deu meu !!

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  Esopomecenas Dj 04 Jun 2009, 13:41

¿Pero que les pasa?
¿Tan tontos parecemos?
Está claro que los políticos siguen sin mojarse.

Esopomecenas

Nombre de missatges : 247
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  xaii Dj 04 Jun 2009, 13:38

No tengo claro a quien votaré en las proximas elecciones autonomicas, ............., lo que tengo muy claro es A QUIEN NO VOTARE !!!!

xaii

Nombre de missatges : 45
Fecha de inscripción : 05/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  Montser Dj 04 Jun 2009, 13:33

Nos explica lo que ya han hecho con las donaciones, pero no responde a ninguna de las preguntas.

A esto se le llama irse por los Cerros de Úbeda.
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  jordibonet Dj 04 Jun 2009, 11:00

Semblant a el que em va respondre en Joan Camps d'ERC l'any passat.

Total, valem mes morts que vius.

Veritablement indecent (per no dir quelcom mes fort).
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  Montser Dj 04 Jun 2009, 10:22

Dado que el Sr. Durán i Lleida en su blog contesta:

Gràcies Jesus pel comentari. Esbrinaré a través dels meus col·leges al Parlament català les respostes a les seves justes preguntes. Ara mateix no li puc dir. Només comentar-li que arran de la meva explicació a la darrera Comissió Executiva de CiU sobre les resolucions presentades al “Debate del Estado de la Nación” al dir que ERC ens la votaria vaig dir que ara era el moment de presentar-ho al Parlament català perquè si ERC fes al mateix es guanyaria i per part del nostre portaveu a la cambra catalana es va dir que es faria. Jo no sabia que n’haviem presentat ja una recentment ni menys en els termes amb que l’havíem presentat. Ara me n’ocuparé. Leer aquí: http://www.duranilleida.org/?p=540#comment-143495

Hace unos días envié un mail al Sr. Joan Puigcercós para saber lo que pensaba al respecto, y esta es la respuesta:

Cuestiones planteadas:

M'agradaria conèixer què pensa ERC de la supressió de l'Impost de Successions, o en el seu cas d'una màxima reducció en el cas de cònjuges i descendents.

Per què els catalans estem discriminats en aquest Impost, en relació amb moltes altres Comunitats Autònomes?

Per què es discrimina a les classes mitjanes, en relació amb els grans patrimonis, quan aquests últims gairebé no paguen Impost de Successions?

Voldria conèixer el punt de vista d'ERC en aquests temes, en el present, i de cara a les futures Eleccions Autonòmiques de 2.010.

En espera de la seva resposta i agraïda per endavant, rebin una salutació.


Respuesta:



Comparteixo les seves inquietuds pel que fa a la situació de l’impost de successions. L’actual moment de crisi econòmica i la negociació del model de finançament han provocat una congelació de la modificació anunciada de l’impost de successions.

Pel que fa al tema en concret, dir-li que a la llei de mesures fiscals de l’any 2008 es va introduir una modificació a la tarifa de l’impost de donacions, que rebaixa les tarifes d’aquest impost de forma considerable equiparant-la amb la de transmissions patrimonials (compra-venda) i que li reprodueixo a continuació.


Aquesta reforma va entrar en vigor l’any 2008 amb la voluntat de modificar l’impost de successions en aquesta línia, ja que les tarifes d’aquests dos impostos han esta sempre homogènies, modificació que pels motius exposats al principi ha quedat aturada. Esperem que un cop resolt el problema del finançament es pugui continuar amb la reforma d’aquest impost.

Article 14

Quota íntegra de les transmissions lucratives entre vius

1. La quota íntegra de l’impost sobre successions i donacions en les transmissions lucratives entre vius a favor de contribuents dels grups I i II s’obté aplicant a la base liquidable l’escala següent:

BASE LIQUIDABLE QUOTA ÍNTEGRA RESTA BASE LIQUIDABLE TIPUS (%)

(FINS A EUROS) (EUROS) (FINS A EUROS)

0 0 200.000,00 5

200.000,00 10.000,00 600.000,00 7

600.000,00 38.000,00 en endavant 9

2. Perquè la tarifa establerta per l’apartat 1 sigui aplicable cal que la donació o el negoci lucratiu entre vius s’hagi formalitzat en escriptura pública.

A continuació li reprodueixo l’enllaç a aquesta informació

http://www15.gencat.net/ecofin_wpres08/pdf/VOL_L_MES.pdf

Esperant haver respost les teves preguntes. Restant a la teva disposició

Joan Puigcercós
President


Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS Empty Re: RESPUESTA DE JOAN PUIGCERCÓS

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum