Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

revisió de l'impost un cop morta la persona

2 participantes

Ir abajo

revisió de l'impost un cop morta la persona Empty Re: revisió de l'impost un cop morta la persona

Missatge  jordibonet Dl 14 Jun 2010, 11:37

No crec que el fet de que no consti cap càrrega a unes escriptures us deslliuri de res.

I pel que fà a les reduccions per minusvalidesa y la nova per a majors de 75 anys (des d'aquest any), que jo sàpiga son compatibles i es poden acumular amb qualsevol de les altres que sigui aplicable.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

revisió de l'impost un cop morta la persona Empty Re: revisió de l'impost un cop morta la persona

Missatge  ramon lamiel Dv 11 Jun 2010, 13:37

bon dia, vigilaré molt amb els assessorament professionals. De totes maneres nosaltres ja hem escriturat sense que hi consti cap càrrega d'un impost de successions impagat, perquè de fet ja havíem pagat el del meu pare. Això de que no figuri cap càrrega ni deute en l'escriptura serveix d'alguna cosa?.
Una altra pregunta la bonificiació per finca forestal amb pla de gestió és acumulable amb la de persona discapacitada?

ramon lamiel

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 09/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

revisió de l'impost un cop morta la persona Empty Re: revisió de l'impost un cop morta la persona

Missatge  jordibonet Dj 10 Jun 2010, 12:01

Si no esteu d'acord amb la revisió, jo no pagaría res sense discutir-ho abans, ara, de vegades, el cost de la "discussió", pot ser mes elevat que la quantitat reclamada, especialment si heu de recorrer a assessorament professional per fer-ho.

Ara, si no vaig errat, el que no us poden cobrar es cap sanció, ja que els hereus son responsables dels deutes i els possibles interessos del difunt/a, però no de les sancions.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

revisió de l'impost un cop morta la persona Empty revisió de l'impost un cop morta la persona

Missatge  ramon lamiel Dc 09 Jun 2010, 12:38

Bon dia i bona hora. Estic desbordat. el meu pare discapacitat va acceptar una herència el 2006 vàrem fer la declaració de l'¡impost, el van revisar, va sortir a pagar 485 euros, i després el pare es va morir fa uns mesos . Hem acceptat l'herència a benefici d'inventari hem fet la declaració el meu germà i jo, hem pagat l'impost i ara ens arriba una nova revisió de l'impost del meu pare que ja és mort i que ja va revisiar la mateixa agència tributària. Si jo ja he pagat el meu ja hem escriturat, he de pagar la revisió del meu pare mort fa un any?

ramon lamiel

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 09/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

revisió de l'impost un cop morta la persona Empty Re: revisió de l'impost un cop morta la persona

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum