Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Impost Immoral

2 participantes

Ir abajo

Impost Immoral Empty Impost Inmoral

Missatge  NEMESIS Dg 10 Maig 2009, 10:05

Efectivamente, nuestros gobernantes nos expolian de una manera descarada, siempre dando la culpa al gobierno central....pero eso ni mucho menos es cierto, actualmente hay muchas CCAA que prácticamente lo han suprimido, eso quiere decir que gestionan mejor sus recursos, cuando estamos en época de vacas flacas hay que establecer prioridades y no tirar el dinero en tonterías para beneficiar a los amiguetes , informes etc....
Desde luego pienso como tú, que a mis padres este gobierno sacacuartos les ha robado una parte importante de lo que han conseguido reunir durante más de 40 años, y me da mucha rabia.
Cuando hablamos del ISD casi siempre pensamos en las personas mayores, que por ley de vida son las primeras que van a faltar, pero a mi me preocupa como madre de dos hijos que son todavía pequeños.... ¿ Y si a mí o a mi marido nos pasa algo ? me puedo morir mañana y estos carroñeros se van a apropiar de lo que les corresponde a mis hijos.
Por tanto, creo que hay que concienciar a todo el mundo, de que TODOS ESTAMOS EN EL MISMO SACO Y QUE NOS PUEDE TOCAR EN CUALQUIER MOMENTO, A CUALQUIERA DE NOSOTROS.
NEMESIS
NEMESIS

Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Impost Immoral Empty Impost Immoral

Missatge  azafra Ds 09 Maig 2009, 21:21

Abans que res expressar el meu agraïment a les persones que han promogut aquest fòrum i que s’esforcen perquè una situació tan injusta termini immediatament. Gràcies.

Acabo de veure els vídeos que teniu penjats a la vostra pàgina.

He llegit algunes de les opinions expressades pel participants del foro.

No ho entenc.

Com pot ser que la Generalitat ni es plantegi la possibilitat d’eliminar un impost tant inhumà i innoble?. Els nostres pares han fet el que havien de fer: procurar pel futur del seus fills. Estalviar per deixar-nos alguna cosa. Amb tota la il·lusió del món han pensat sempre que els seus fills podran gaudir de l’esforç de tota una vida de feina. I ara venen aquest senyors i decideixen que no, que no hi ha calés, que no tenim finançament pactat, que les arques son buides i, per tant, heu de pagar una bestiesa per allò que els vostres pares van estalviar per als seus fills. Immoral Inconcebible i indefensable ni moralment ni de cap altra manera!.

Tinc la sensació de que els que han estat robats han sigut els meus pares. Han pagat els seus impostos, s’han tret de determinades coses, per tal de fer un “raconet”, un regal pel seus fills el dia de demà. No se com li podria explicar això als meus pares si fossin vius...

Com es pot tenir la barra de gravar econòmicament l’esforç de tota una vida i treure calés d’una situació tant trista? Als meus pares no els ho van regalar res, al contrari.

El greuge comparatiu entre comunitats és brutal. La veritat és que els nostres polítics haurien de tenir una sensibilitat més gran sobre aquests temes. Sempre ens venen que Madrid ens maltracta, que no ens traspassen competències... Senyors meus, en aquest tema, el maltractament el tenim a casa!. Sou vosaltres, senyors polítics, els que podeu i deveu legislar pel bé comú.

Prou de excuses. Impost de successions fora de Catalunya!.



Gràcies de nou per la vostra ajuda. Seguirem en contacte.

azafra

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 09/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum