Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

"La Caixa" també aplica el seu particular impost.

4 participantes

Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty Re: "La Caixa" també aplica el seu particular impost.

Missatge  jordibonet Dt 21 Abr 2009, 12:47

Admin escrigué:Alternativament, si en general estem satisfets amb l'Entitat, també podem canviar d'Oficina, per una d'on tinguem referències de que es tracta bé al client, doncs generalment la satisfacció del client depèn més del tracte personal que de les normes de la pròpia Entitat. Aquest canvi no ens hauria de comportar cap gestió extra i es una demostració ben palesa de que no estem satisfets amb l'oficina concreta de l'entitat, a part de que afecta als objectius i bonus del delegat ("tal faràs, tal trobaràs").

Finalment comentaré que fa uns 10 anys vaig utilitzar el sistema de la "Carta al President" de la Caixa, que llavors existia (no sé si encara està vigent) i em va donar molt bons resultats, totalment a la meva satisfacció.

El que dius al primer punt ja ho hem fet, primer havíem obert una llibreta a nom de la meva mare a la mateixa oficina on la tenía la meva tía, però vist el tracte rebut, els hi vaig dir que l'anulessin i la vem obrir a la oficina on els meus pares en tenen una de conjunta. No es que el tracte en aquesta última sigui per tirar cohets, pero millor que a l'altre si.

I la "Carta al President" es una cosa a la que volía recorrer, però ma mare que es de fet la perjudicada, no ha volgut (les persones d'edat avançada de vegades tenen por a queixar-se).
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty Re: "La Caixa" també aplica el seu particular impost.

Missatge  Admin Dt 21 Abr 2009, 12:26

Vaig a fer una petita digressió, fora del tema de Successions.

A la Caixa hi ha empleats que es creuen tot el que els hi expliquen als cursos interns i, a sobre, ho apliquen malament.

La llàstima es que moltes vegades hi estem lligats de mil maneres i ens fa mandra desfer-ho tot per anar a una altra entitat, però es el que es mereixerien aquests empleadillos que, encara que siguin delegats d'oficina, actuen com oficinistes de manguitos i visera. Potser quan els hi baixi el passiu de l'oficina d'una manera significativa hauran de donar explicacions a algú i si, a sobre, aquest algú ha rebut una carta nostra explicant el perquè, servirà per a que sàpiga el mal que fa la seva Entitat fent aplicar certes comissions per una banda i, per una altra, el mal que fan certs empleats tractant displicentment als impositors, com si no cobressin el seu sou (que no es petit) gràcies als nostres dipòsits.

Alternativament, si en general estem satisfets amb l'Entitat, també podem canviar d'Oficina, per una d'on tinguem referències de que es tracta bé al client, doncs generalment la satisfacció del client depèn més del tracte personal que de les normes de la pròpia Entitat. Aquest canvi no ens hauria de comportar cap gestió extra i es una demostració ben palesa de que no estem satisfets amb l'oficina concreta de l'entitat, a part de que afecta als objectius i bonus del delegat ("tal faràs, tal trobaràs").

Finalment comentaré que fa uns 10 anys vaig utilitzar el sistema de la "Carta al President" de la Caixa, que llavors existia (no sé si encara està vigent) i em va donar molt bons resultats, totalment a la meva satisfacció.


Editat per darrera vegada per Admin el Dt 21 Abr 2009, 13:13, editat 1 cop en total
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty "La Caixa" també aplica el seu particular impost (3ª part i final)

Missatge  jordibonet Dt 21 Abr 2009, 11:55

Be, ja hem acabat els tràmits, perque aneu altanto us poso els costos finals:

LA CAIXA:

18 euros per 2 certificats de saldos, tal i com vaig dir en teoría en son 60, però ens ho van rebaixar després de protestar ja que la meva tía portava amb ells mes de 50 anys i la meva mare uns altres tants.

49,49 euros per assessoría jurídica ja que segons sembla han fet fora a tots els advocats i recorren a gestoríes del carrer.

CAIXA DE CATALUNYA:

6,01 euros per altres 2 certificats de saldos, també en teoría n'eren 36, el director em và assegurar que li feia vergonya cobrar-los però que no podía fer hi cap mes rebaixa, però com a compensació l'hi ha fet un petit obsequi a la meva mare d'un valor força superior a la comissió cobrada.

0 euros per assessoría jurídica ja que sembla que ells si que no han fet fora a tots els advocats.

Naturalment estem molt mes satisfets amb CAIXA CATALUNYA, mes pel tracte rebut, que no pas per la diferencia econòmica. No se, però els de LA CAIXA ens van tractar amb una certa supèrbia, semblava com si tant els hi en fotés si ma mare portava els seus quartos a un altre lloc.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty Re: "La Caixa" també aplica el seu particular impost.

Missatge  Admin Dv 27 Mar 2009, 11:29

jordibonet escrigué:Be, ahír vem anar jo i ma mare (la hereva) a portar els comprovants conforme l'impost ha sigut liquidat, i em vaig trobar amb un altre sorpresa apart dels 18 euros que ens van cobrar per la emissió dels certificats de saldos.

Ara resulta que els de "La Caixa" envíen les fotocòpies d'aquesta documentació a una Gestoría externa perque simplement la revisin i diguin si està bé o malament, i d'aixó també ens passaràn càrrec. I jo em pregunto, la mes gran de les Caixes no té advocats propis en plantilla que li puguin donar un cop d'ull a veure si tot està en ordre?.

Quan acabem amb l'Impost de Successions, la següent iniciativa haurà de ser anar contra l'espoli de la Caixa.
Però que ho faci un altre, perquè per anar contra el Govern m'hi veig amb cor, però anar contra la Caixa ... (es broma)


Editat per darrera vegada per Admin el Dt 21 Abr 2009, 12:06, editat 1 cop en total
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty "La Caixa" també aplica el seu particular impost (2ª part)

Missatge  jordibonet Dv 27 Mar 2009, 11:17

Be, ahír vem anar jo i ma mare (la hereva) a portar els comprovants conforme l'impost ha sigut liquidat, i em vaig trobar amb un altre sorpresa apart dels 18 euros que ens van cobrar per la emissió dels certificats de saldos.

Ara resulta que els de "La Caixa" envíen les fotocòpies d'aquesta documentació a una Gestoría externa perque simplement la revisin i diguin si està bé o malament, i d'aixó també ens passaràn càrrec. I jo em pregunto, la mes gran de les Caixes no té advocats propis en plantilla que li puguin donar un cop d'ull a veure si tot està en ordre?.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty LA CAIXA

Missatge  ines Dt 24 Mar 2009, 12:45

No quiero ni oir ni hablar de esta entidad, me tiene cansada.

Mi abuela tenía unas cuentas y una hipoteca inversa, con la misma entidad. La hipoteca inversa la tuve que pagar a toca teja, ya que me dijeron que si no pagaba en un mes me iban a llevar por los tribunales, y esto que hacía un mes que había aceptado la herencia.

Les dije que se podía hacer una compensación, es decir, debo x y me descuentas el Y que tenía. Pero no señor, he tenido que pagar la hipoteca inversa pero las cuentas estan bloqueadas ya que no se puede tocar nada, ya que aún no he pagado el impuesto...pero curisamente estando bloqueadas las cuentas siguen cada mes la comisión de mantenimiento pero desde que murió mi abuela no tengo ni el correo.

Me parece algo indignente, siempre igual los bancos, primero paga y luego ya veremos.

ines

Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty esto es usura

Missatge  aristoi Dj 12 Mar 2009, 15:28

en nuestro caso La Caixa también nos dijo que dicho certificado tenia una comision de 60 euros y que por deferencia de la directora de la sucursal nos cobrarian solo 6 euros ( encima les tienes que dar las grancias cuando hemos tenido que solicitar dicho certificado en otras entidades y no nos han cobrado nada)

increible pero cierto

aristoi

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 02/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty "La Caixa" també aplica el seu particular impost.

Missatge  jordibonet Dj 12 Mar 2009, 11:00

Recentment và morir una tía meva i ahir vaig anar a "La Caixa" a demanar els certificats de saldos a data de defunció que s'han d'adjuntar a l'autoliquidació de l'impost de successions, doncs be, l'indignant es que em van dir que per aquest tràmit (un full de paper) carreguen normalment 60 euros de comissió, però en atenció a que tant la meva tía, com la meva mare son bones clientes, ens ho deixen en 18 euros.

Be, estic segur que ens acabaran condonant fins i tot aquests 18 euros, però es indecent que en aquests casos de documents que son obligatoris (a tributs no li val amb fotocopies de les llibretes) no s'apliqui una comissió 0.

Es mes, "La Caixa" ja s'embutxaca una mica mes de quatre-cents euros per un plà vitalici amb el que van mig enredar a la meva tía, resulta que com và escollir rebre una renda vitalicia en lloc de recuperar les aportacions, el sobrant en el moment de la seva defunció queda per al seu calaix, aixó es per cobrir altres als qui hauràn de pagar mes de l'aportat, peró creieu-me que aquests son molt pocs i ells sempre hi surten guanyant.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

"La Caixa" també aplica el seu particular impost. Empty Re: "La Caixa" també aplica el seu particular impost.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum