Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB

3 participantes

Ir abajo

JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB Empty Re: JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB

Missatge  franpachon Dj 26 Feb 2009, 20:06

Enhorabona per la iniciativa! i per suposat...la teva web va a "adreces d'interès" jeje

franpachon

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 26/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB Empty Re: JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB

Missatge  Admin Dj 26 Feb 2009, 00:06

Enhorabona per la iniciativa!!

Cal que ens moguem per a fer palés el nostre descontentament.

Actualment, els membres del Fòrum estem escrivint cartes de queixa al Defensor del Pueblo doncs està clar, i vosté ho ha comprovat, que les institucions pròpies catalanes no ens poden defensar.

Li he escrit per correu privat.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB Empty JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB

Missatge  jordibonet Dc 25 Feb 2009, 12:33

Jo em vaig dirigir primer al Síndic de Greuges que em và contestar que no hi podíen fer res ja que ells estàn per quan no es compleix el que està legislat, però no entren en si està ben o mal legislat, que segons ell es cosa del parlament.

Acte seguit vaig escriure al parlament i a la direcció general de tributs, també he enviat cartes especialment a La Vanguardia que es el diari que mes n'està publicant, podeu veure les meves cartes i les contestacions rebudes a: www.successions.cat/page_4.html

I per últim tot just divendres vaig enregistrar el domini www.successions.cat i he començat a construïr-hi una pàgina web sobre l'assumpte que a tots ens preocupa.

Avui m'he assabentat de la existéncia d'aquest fòrum, i de moment el que he fet es afegir-hi un link des de la meva pàgina web, però espero que l'administrador parli amb mi, ja que coincideixo que es millor que concentrem els esforços en un únic mitjà.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB Empty Re: JO FINS I TOT HE COMENÇAT A CONSTRUÏR UNA PÀGINA WEB

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum