Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT

4 participantes

Ir abajo

PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT Empty extremadura

Missatge  coca 67 Dt 10 Nov 2009, 01:25

he llegit que a Extremadura es reformara l'impost "de valent",o sigui que ens quedarem sols com mussols pagant xifres astronomiques per heredar,no es el mateix extremadura que caradura (la dels nostres politics)
coca 67
coca 67

Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 23/07/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT Empty Re: PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT

Missatge  miore Dg 08 Nov 2009, 09:32

Les meves estadístiques personals son semblants a les teves cesc...
5 de cada 10 no tenen ni idea de que és aquest impost... la resposta amb més alta significació és: "¡Qué dices!¡No tenían testamento?"
la següent, en 3 de cada 10 és: "ah sí... mis tios tuvieron que pagar un dineral"... com un robatori sabut i assumit... impotència.
els dos restants diuen " pues yo no recuerdo que mi madre tuviera que pagar nada..." (con carita de tus padres deben ser ricos, eh?) I jo els hi dic que 'rics' igual que els seus, però que segurament amb dos formes diferents d'enfocar la vida: treballar per viure, o viure per treballar i estalviar.

Así están mis estadísticas... queda molta feina per fer
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT Empty Re: PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT

Missatge  cesc Dg 08 Nov 2009, 09:02

Sebastia,la gent no esta informada.Jo fa 10 dies seguits que planto
cartells i creume tenim un greu problema.Moltissima gent no sap ni que
es aquest impost.Les meves estadistiques personals i propies son que de cada 10, 7 no tenen ni idea del que passa.Amb aquests 7 es on ha de fer feina la ARIS.Fins que aquest numero no baixi,no aconseguirem res.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT Empty alguna cosa esta canviant

Missatge  coca 67 Dg 08 Nov 2009, 02:44

d'uns dies cap aqui,he notat que la gent "de carrer" esta molt mes informada,per fi obren els ulls,erc esta nerviosa,no crec que els catalans acceptem un maquillatge del nostre estimadissim impost i tots contents.Parli amb qui parli,tothom sap el que es cobra a altres indrets del estat,-governats pel psoe-,els nostres politics no s'adonen que molta gent te familia a andalucia o castilla,i saben de primera ma lo que ha pagat el cuñado o el hermano per rebre una herència,els del tripartit es pensen que catalunya es corea del nord,(potser es el que els hi agradaria)un pais incomunicat.


Editat per darrera vegada per sebastia coca el Dg 08 Nov 2009, 10:46, editat 1 cop en total
coca 67
coca 67

Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 23/07/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT Empty PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT

Missatge  corneli Dg 08 Nov 2009, 00:47

Em sembla que es prepara una reformeta de pa sucat amb oli. ERC vol captar l'atenció, posarse medalles i sobretot no vol que li sigui dit que no escolta el que ja és un clam general a Catalunya. Però atenció, que em sembla que tot és fum de petardo, ja que:

1) tenim la teatralització del tema: a Perpinyà l'endemà de sortir la presentació del Preassupost de la Generalitat del 2010.
2) tenim que es parla sempre de "redistribució" de l'Impost i mai de cap acostament al que tothom coneix allà on s'aplica: Balears; Cantàbria; P Basc; etc. Per què tan de misteri ?
3) tenim sols propostes genèriques de ERC...i les que s'han filtrat des de "El País" son una filfa que enllaçen amb el comentat a 2)
4) tenim que ERC vol complir (així ho ha dit el seu gran líder) en el seu timing i que surti quelcom pel 2010...i així emportar-se les suposades medalletes i el soroll mediàtic i poder dir a les properes Eleccions que ells van pressionar als seus socis.

Però també Puigcercòs ha deixat clar (i així ho vol Castells) que caldrà fer una Llei específica per els serrells. Conseqüentment el tema seguirà ben viu el 2010. Llavors => ens volen donar gat per llebre. No ens deixem enganyar.

Estic ben segur que la única garantía de fer una veritable reforma (similar a la que hi ha pel món i a España, ja que no cal inventar res) és la ARIS. Tota altra cosa és marejar la perdiu i fer perdre més temps als ciutadans mentre els polítics somriuen a la foto de la suposada reformeta...mentres potser s'estàn recalifican uns terrenys al municipi. Oi que m'enteneu ?

Cap els 10.000 !!

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT Empty Re: PUIGCERCOS a PERPINYA però ERC al PARLAMENT

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum