Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PROPUESTA ERC

+4
nestictip
cesc
lluiss16
Montser
8 participantes

Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  miore Ds 07 Nov 2009, 20:02

Cristina, no te sientas discriminada, el mío tampoco está, se ve que tampoco le gustó. Y es que le hablaba de una poltrona que... en fín.

Eso sí, contestarme al correo personal me contestó... refiriéndose a esa terriiiiiiiiible poltrona que ocupa. Tres post más abajo dejé su contestación... y la mía.
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  Cristina Juliá Raurell Ds 07 Nov 2009, 18:24

A la Sra. Cabasés no le gustan mis mensajes por que no los publica. Me siento discriminada sniffff.....

Cristina Juliá Raurell

Nombre de missatges : 57
Fecha de inscripción : 01/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  Rafel Dt 03 Nov 2009, 23:51

Ha dit que estan treballant per tenir un "estat propi" ???, pués apanyats aniríem, ja ningú es creu la cançoneta de que Madrid te la culpa de tot, jo catalá de socarrel ho creia i ara els hi dic que uns c..... Son uns cantamanyanes, jo també tinc titol universitari i fins a la jubilació vaig treballar dotze horas diarias per fer un raconet, i si tinc la desgracia de morir abans de la meva dona, per culpa d'aquests saltataulells les passará p.... i el meu esforç servirá perqué ho malgastin amb bagenades dient que amb els impostos poden fer , escoles i moltes cosas mes que també les tenes les Automies que no expolian amb l'ISD. Com deia en temps de la dictadura " no nos salven por favor" ara els ho dic " no treballeu per un estat propi, som molts que no confiem amb vosaltres". Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  Cristina Juliá Raurell Dt 03 Nov 2009, 20:21

Pues yo les he enviado 2 comentarios , el primero no me los han publicado en el blog, supongo por que los ponia de hoja de perejil diciendoles que solo buscaban encolarse al asiento, parece que no les gustó.
Eso sí, me contestaron que CIU tampoco lo habia quitado en 23 años. Veo que es la respuesta standart.

El segundo lo acabo de en enviar ahora y les digo que ya hace 8 años que estan en el poder y tienen la potestat de poderlo bonoficar como las otras comunidade autonomas.
Y por oytro lado que si estan orgullosos y se llenan el pecho diciendo que han consegido una financiacion tan buena lo que representa el ISD no debe ser significativo.
Y por ultimo que ya vale que en Madrid vayan votando una cosa aqui otra.
Saludos a todos.

Cristina Juliá Raurell

Nombre de missatges : 57
Fecha de inscripción : 01/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  miore Dl 02 Nov 2009, 22:33

Pues yo no me acuerdo, pero debí poner algo de la poltrona, porque a parte de vuestra respuesta me añade lo siguiente...


"En el meu cas i per tots aquells que és pensen que només volem ocupar la poltrona, tinc una molt bona professió de la que actualment estic en serveis especials. Un lloc de treball guanyat gràcies als títols acadèmics i al meu esforç, és més, la feina actual m'obliga a viatjar cada dia, a no compartir tot el temps que m’agradaria amb la família i a treballar fins altes hores del dia. Us convidem a que vingueu un dia al parlament i vegeu la feina dels nostres diputats, i després si volen en tornem a parlar de la poltrona.

Us mantindrem informats de tots els nostres avanços, estem treballant per tenir un estat propi".


Dicen que las verdades escuecen, verdad? En fin, lo de que está en 'serveis especials' debe ser que está exenta de acudir a ese trabajo ganado con títulos académicos y esfuerzo... se debe vivir mejor de lo otro.
Porque yo también trabajo gracias a mis títulos académicos y esfuerzo, pero además también tengo horarios intempestivos que me obligan a trabajar cuando todo el mundo tiene fiesta, la cual cosa también me obliga a no compartir con família y amigos todo el tiempo que quisiera... Pero lo que seguro que no tengo es su sueldo. Yo también la invito a que venga un día conmigo a mi trabajo, a hacer lo que yo hago... y después, hablamos de la poltrona, efectivamente.
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty ERC MENTIDERS DE FACTO

Missatge  lluiss16 Dl 02 Nov 2009, 20:10

Algu es creu algu d'aquest partit terrible??? que cullons s'han cregut??? algu es pensa que canviaran alguna cosa?? realment hi teniu esperances??? només cal que llegiu l'excuseta de CIU va governar 23 anys i no el vamn treure, tornemhi, la generalitat té facultats per tocar aquest impost desde el 2003, any que van entrar el gran salvador de catalunya anomenat TRIPARTIT, desde llavors en comptes de baixar-lo només s'han dedicat a pujar-lo en més d'un 70% amb el tema de la bombolla immobiliaria, tema que ara amb la crisi no baixen!!!! carallots!!!! Com a molt aquests mentiders i falsos ara que s'acosten les eleccions volen fer veure que el volen reduir, pero res, si ho fan ho faran molt poc i si no ja ho veureu, han tingut 8 anys de tripartit per treurel o almenys modificarlo pero no han fet res. Só9n iuna colla de mentiders, no els penso ni votar en pintura a aquests de ERC no a cap partit del tripartit us ho asseguro. CIU ha fet 3 mocions al parlament catala per treurel en les quals només hi han votat a favor CIU i PP, i endevineu que si'hi ha oposat??? EL TRISTPARTIT!!!!! INCLOENT ERC, sisi, fa 1 setmana ERC VA VOTAR EN CONTRA DE SUPRIMIR SUCCESSIONS A CATALUNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lluiss16

Nombre de missatges : 34
Fecha de inscripción : 29/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  nestictip Dl 02 Nov 2009, 17:20

Aquest és el comentari que els vaig adreçar, amb 3 preguntes molt concretes, que no s'ha publicat en el bloc (de moment):

Tres preguntes molt concretes:
1. Des de quan considereu que aquest és un impost injust?
2. Malauradament, cada dia es produeixen defuncions, i els hereus corresponents han de fer front a aquest impost, és a a dir, són sotmesos a una injustícia. Com a partit polític amb responsabilitats de govern des del 2003, com podeu tolerar que es cometi una injustía envers als ciutadans del vostre país?
3. Fins que no s’arregli aquesta injustícia, als ciutadans que la pateixen què els dieu? S’han de continuar aguantant estoïcament? Fins quan?

Això sí, per correu he rebut la mateixa resposta:
Benvolguts,

Moltíssimes gràcies per la vostra opinió al bloc. Us volem recordar que la responsabilitat de l’impost és estatal i recordar-vos també que quan CiU estava governant tampoc no van fer res per resoldre-ho. No ha estat fins ara amb ERC al govern que estem treballant per fer el més aviat possible, allò que creiem que ja fa molt temps que és tenia que haver fet, eximir als patrimonis baixos i mitjos, però val a dir que ICV i PSC no ho està ficant fàcil.

Us agraïm els vostres comentaris, i us demanem que així continueu fent-ho i donant la vostra opinió, sempre amb respecte. Us mantindrem informats de tots els nostres avanços, estem treballant per construir un estat propi.

Salut
Maria Àngels Cabasés

El comiat amb l'expressió "salut" en aquest cas no sé si interpretar-lo com un "Cuideu-vos molt i que no us passi res, perquè de moment és l'única manera que no us plumem amb l'Impost de Successions..."

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  cesc Dl 02 Nov 2009, 16:25

Que alguien le cuente a esa "sra" que las comunidades tienen competencias en el tema desde el 2003.Se sopune que es su trabajo y deberia saber eso,no? No tienen verguenza.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  Montser Dl 02 Nov 2009, 15:12

Esta es la respuesta que ha dado a los comentarios. Además de leerse en el blog, yo lo he recibido en mi correo:

Maria Àngels Cabasés (Lleida) 02.11.2009 | 12.23 h

Us volem recordar que la responsabilitat de l’impost és estatal i recordar-vos també que quan CiU estava governant tampoc no van fer res per resoldre-ho. No ha estat fins ara amb ERC al govern que estem treballant per fer el més aviat possible, allò que creiem que ja fa molt temps que és tenia que haver fet, eximir als patrimonis baixos i mitjos, però val a dir que ICV i PSC no ho està ficant fàcil. Us agraïm els vostres comentaris, i us demanem que així continueu fent-ho i donant la vostra opinió, sempre amb respecte. Us mantindrem informats de tots els nostres avanços, estem treballant per tenir un estat propi. Maria Àngels Cabasés

Leer aquí: http://blocs.esquerra.cat/maria-angels-cabases/bloc/estem-treballant-per-una-reforma-de-limpost-de-successions-i-donacions
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  Rafel Ds 31 Oct 2009, 08:47

Molt bla,bla,bla, peró de percentatges ni un, ademés propostes de "somiatruites", demanant tenir potestat normativa propia, per Catalunya s'enten, cosa que complicaría molt mes l'arrenjament del cas, (que Deu ens agafés confessats), he constatat moltes incongruències, i molts punts per escaparse, no es veu una proposta seriosa. Tot lo que no sigui dir que proposen una examció, de tal percentatge, es paper mullat, ja está bè de marejar la perdiu, "la gallineta diu que no". Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  miore Dv 30 Oct 2009, 23:06

si, jo acabo de deixar el meu comentari, però continua sense haver ni un.
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  Admin Dv 30 Oct 2009, 21:45

Sí, es molt curiós.
Potser fan com en Joan Herrera, que no els publica fins que no els ha llegit ell.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  nestictip Dv 30 Oct 2009, 21:27

Llàstima que no es vegin els comentaris. Perquè, oi que ja n'hi heu deixat de comentaris?
Jo els he deixat tres preguntes molt concretes.

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  cesc Dv 30 Oct 2009, 21:04

lluiss16 penso com tu,a mi no em pendran mes el pel i aquests d´Erc els que menys de tots.Jo NO votare a NINGU que no aposti per la supressio entre familiars de primer grau com a minim.Per fer mes "parches" que no si possin,pq. ja m´imagino com seran!
Fets i no paraules.........ERC tic,tac,tic,tac......el sentiu? Jo si, es el rellotge que marca la fi de la vostra "poltrona".

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty ERC, el partit més mentider i fals de la història

Missatge  lluiss16 Dv 30 Oct 2009, 20:02

No me'n fio gens d'aquests tios, pero GENS, jo no vull una reducció vull una supressió, no ens prendran el pel, vull fets i no paraules

lluiss16

Nombre de missatges : 34
Fecha de inscripción : 29/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty PROPUESTA ERC

Missatge  Montser Dv 30 Oct 2009, 19:22

Aquí podéis leer los ejes en los que se estructura la propuesta de ERC:

http://blocs.esquerra.cat/maria-angels-cabases/bloc/estem-treballant-per-una-reforma-de-limpost-de-successions-i-donacions

¡Y SE PUEDEN DEJAR COMENTARIOS!!!!!!!
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PROPUESTA ERC Empty Re: PROPUESTA ERC

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum