Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

29/10/2009 - Bústia - Discriminats per ser catalans - Maite Farràs

Ir abajo

29/10/2009 - Bústia - Discriminats per ser catalans - Maite Farràs Empty 29/10/2009 - Bústia - Discriminats per ser catalans - Maite Farràs

Missatge  Montser Dj 29 Oct 2009, 08:43

AVUI
Bústia
Discriminats per ser catalans
Publicada 29/10/2009
Maite Farràs
Barcelona

De tots és sabut que a Catalunya és on es paguen més peatges, però el que potser no tots sabem és que també hem de pagar el peatge de la mort. Sóc la Maite, una jubilada de 60 anys que recentment he heretat el pis de tota la vida dels meus pares. Actualment el pis cal reformar-lo perquè sigui habitable, però jo no puc assumir aquest cost per poder-lo llogar, i per això em veig forçada a malvendre'l per la situació actual. Però el pitjor de tot és que a Catalunya existeix l'impost de successions, unes 100 vegades més alt que en altres comunitats, com Madrid, València, Cantàbria? Fins i tot n'hi ha d'altres en què és gratuït, com el País Basc. O sigui que per un pis a reformar al barri de Gràcia de Barcelona em pagaran només 27 milions de pessetes de les antigues pessetes, quan fa tan sols 2 anys me n'haurien donat més de 40 milions, i la Generalitat es quedarà, injustament, 4,5 milions per l'impost de successions. Esclar que ser català vol dir ser discriminat.

Publicada al diari AVUI, pàgina 20. Dijous, 29 d'octubre del 2009

Leer aquí: http://paper.avui.cat/article/dialeg/270/bustia.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum