Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La Asociación, necesita dinero ???

+5
Sobek71
corneli
nestictip
Rafel
poseidon
9 participantes

Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  cesc Dl 26 Oct 2009, 22:49

Yo empece a donar hace 4 meses una vez por mes y ya me lo tomo como si fuese un pequeño recibo mas mensual.Mi intencion es continuar asi mes a mes todo el tiempo que pueda.Sin er grandes aportaciones,seran por lo menos constantes en la cantidad y espero que en el tiempo.
Saludos y a seguir asi.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  Montse Girbau Dl 26 Oct 2009, 21:57

Els fulls enumerats de recollides de signatures també es poden recollir al
carrer Travessera de Gràcia, 17-21 4art. 1a. cantonada amb el carrer Casanovas.
Estan de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i de 16:00h a 19:30h.
Millor trucar abans per telèfon 93.201.45.33 Fax: 93.202.02.07
Stras: Sonia o Magda.
Montse Girbau
Montse Girbau

Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 28/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  jordibonet Dl 26 Oct 2009, 19:54

Rafel escrigué:Sr. Jordi Bonet, la setmane passada, li vaig enviar un correu, que li demanava que m' enviesis com archiu anex butlletes per recollida de signatures, i també fulls d' inscripció com associats, ja que tinc coneguts, que mitjança fulletons que imprimeixo de l'associacio i els hi entrego, están interesats a associarse i son gent que no entren a Internet. Avui he fet nova aportació de 100 E. per el tema de Premsa. L' hi envio el meu e-mail al que vosté possa al post d'abaix, ja que l' altre el vaig enviar a "nossuccissions" a la atenció de Jordi Bonet o Jesús. Rafel

Si, tinc el seu correu i cregui'm que no me'n oblido, però puc assegurar-li que no he donat abast, de fet tinc mes de 80 correus als que he donat un cop d'ull però als que encara dec alguna resposta. Deixi'm uns díes per posar-me al corrent i li enviaré els fulls de recollida de signatures i el formulari d'inscripció per qui el vulgui omplir per si mateix.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty L'ASSOCIACIO......

Missatge  Rafel Dl 26 Oct 2009, 19:40

Sr. Jordi Bonet, la setmane passada, li vaig enviar un correu, que li demanava que m' enviesis com archiu anex butlletes per recollida de signatures, i també fulls d' inscripció com associats, ja que tinc coneguts, que mitjança fulletons que imprimeixo de l'associacio i els hi entrego, están interesats a associarse i son gent que no entren a Internet. Avui he fet nova aportació de 100 E. per el tema de Premsa. L' hi envio el meu e-mail al que vosté possa al post d'abaix, ja que l' altre el vaig enviar a "nossuccissions" a la atenció de Jordi Bonet o Jesús. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  poseidon Dl 26 Oct 2009, 19:32

Os animo a hacer aportaciones.
Yo lo acabo de hacer. Yo he iniciado este tema y, por tanto, me pongo delante.
Nuestros representantes se merecen que, dado el esfuerzo que están haciendo, no pasen estrecheces.
Pensad que el dinero se utiliza bien y que la causa es buena.
Saludos a todos y gracias por vuestra colaboración. Quizás pronto podamos celebrarlo pero, para ello, hacen falta esfuerzo y dinero.

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  jordibonet Dl 26 Oct 2009, 19:21

A Junta som pocs i hem donat prioritat a fer soroll ja que no arribavem a mes, ara, el que si hem fet es que a tothom que s'ha interessat per fer-se soci, l'hem registrat en una llista de preinscrits per contactar amb ells quan estigués la cosa administrativa organitzada.

Per fi varem trobar una voluntària, peró jo he anat de corcoll, i fins dijous passat, no ens varem poder trobar per planificar la cosa. Ara només queda un detallet que es cosa meva, però fins d'aqui un parell de díes no m'hi podré posar, un cop ho faci, la nostra nova col·laboradora contactarà amb ca d'un dels interessats (ja que d'alguns només tenim nom i telèfon), per demanar-lis totes les dades, i enviarlis el formulari d'inscripció. Mes endavant mirarem de fer un formulari perque part del tràmit es pugui fer des de la nostra web, però sincerament us haig de dir que no se quan podrà ser, ja que tant l'Admin com jo que som els que tenim algún coneixement de desenvolupament web, sabeu que estem saturats de feina.

En tot cas us pregaría una miqueta mes de paciència, peró si algú volgués que el vagi registrant a la llista de preinscrits, que em passi el seu nom i cognoms i telèfon/s de contacte ja sigui per missatge privat des d'aquest fòrum, o directament al meu compte de correu de l'Associació jordi.bonet@nosuccessions.org

Ah, per cert, pel que fà a la quota de soci, en reunió de Junta varem decidir establirla en 10 € per la inscripció, i 10 € mes cada any a partir de 2010. Es quelcom que en el cas de persones que no tinguin correu electrònic, amb prou feines cobrirà les despeses d'enviar els butlletins i altra informació per correu postal, i el poc sobrant que quedi, es dedicarà a les petites despeses de l'Associació, registre de dominis, allotjament web, comptes de correu, material d'oficina, segells, i poca cosa mes ja que sabeu que com a mínim la feina nostra la posem de franc. Així que en tot cas la vía per finançar les actuacions publicitàries o altres que no hi hagi mes remei que pagar, volem que es nodreixi bàsicament de donacions, ara, es clar que un pot ser soci i donant a l'hora.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  Esopomecenas Dl 26 Oct 2009, 19:11

Gracias a todos, con este ánimo que se respira y el apoyo de todos, seguro que llegamos muy lejos.
GRACIAS

Esopomecenas

Nombre de missatges : 247
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  Sobek71 Dl 26 Oct 2009, 19:01

Suscribo al 100% las palabras de Nestictip!
Es evidente que el éxito de los BUSES es total..el día de hoy las repercusiones en prensa son constantes, y los nervios de los señores
de ICV, y del PSC, son bastante claros. ICV, hoy, no tenían en la rueda de prensa la cara de ayer...tan prepotente..el PSC ha mostrado una cara que para viejos votantes hace daño..la falta de democracia y de permitir a la gente hacerse oir...(esto llevaría a otro debate
que está más allá de nuestros intereses)..en Girona y Tarragona ha sido algo lametable.
Pero lo que es evidente es que el grupo necesia ir a más. Montilla sigue vendiendo HUMO desde Algeria..con ua propuesta que todos
sabemos que serámás humo...El discurso de la Calle Nicaragua es bien claro y usan un automatismo cíclico.. desde la alcaldesa al portavoz...
El tema está en que nos tenemos que animar. No quiero hacer publicidad, pero una vía interesante para hacer transferecias y compras SEGURAS vía Internet es la Cybertarjeta de "la caixa". Tiene un coste ZERO. Es muy fácil pedirla. Se pone la cantidad que se quiere GASTAR, y esa es la que utilizarás. Si por lo que fuera algún listo la intercepta, al no haber saldo queda bloqueada. Desconozco si existen otras vías parecidas.
Es una vía interesante para hacer gestión pues ONLINE para hacer una donación. Yo ya lo he hecho así.
ánimos!
Y si no, cap mania, hay que ir a nuestras oficinas y sucursales y hacer el donativo que se pueda!!!
Necesitamos dar el golpe con el efecto en los medios escritos.....
Si con los BUSES se lia la qe se ha liado, el anuncio en prensa provocaría un terremoto de proporciones gigantescas!

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Associació

Missatge  Rafel Dl 26 Oct 2009, 18:50

Jo he fet 2 aportacions 50 E el 16-07-09 i 100 E avui, pero a banda pregunto a qui correspongui, si ja está oberta l' inscripcio d' associats, ja que de moment només som forers que contribuim al mecenatge, pero com que ja constem com Associació, entenc, que el que procedeix es ademés de forer ser associat. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  corneli Dl 26 Oct 2009, 18:48

Comparteixo tant els vostres arguments que aquest matí he ingressat 50€ en nom meu i de la meva familia. En contes de gastar-ho en ahir anar al cinema tota la familia, ho hem invertit en una causa justa per a total la famila; la lluita contra l'Impost.

A veure si us animeu. A 5€ per cap ajudem a treure l'anuncia al diari. I ens convé fer-ho ara mateix, doncs els polítics començen amb els seus tripijocs.

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  nestictip Dl 26 Oct 2009, 18:13

No sóc de la junta i per tant no parlo en nom d’ells, simplement ho faig a títol personal, però salta a la vista que calen més diners per continuar difonent les misèries d’aquest impost. Malauradament, sense diners poques coses funcionen en aquest món.

Només cal veure l’estat de comptes de les donacions i quant falta per arribar a l’objectiu de publicar l’anunci de premsa.

A veure, més d’un ja ho ha dit: si som quasi 8.000 inscrits, amb 2, 3, 4 ó 5 euros per barba es podrien fer moltes coses. Que potser som tímids i ens fa vergonya anar a la caixa a ingressar 3 euros? Que ens fa mandra anar al banc? Que no tenim temps? No tenim excusa: si estem aquí sabem que és per una bona causa, i si encara ho dubtem, doncs pensem que tard o d’hora ens robaran aquests 3 euros i uns quants més.

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Associació

Missatge  Rafel Dl 26 Oct 2009, 17:40

Encara no esta en marxa l' inscripció d' associats ???? . Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  poseidon Dl 26 Oct 2009, 17:24

Los líderes, estudiadlo con serenidad, sin prisas, y si hay que pedir donaciones para incrementar la presión ante la Generalitat, decidlo, sin miedo.
Lo que decidais merece nuestra confianza.

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

La Asociación,  necesita dinero ??? Empty Re: La Asociación, necesita dinero ???

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum