Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sentido (común) y sensibilidad

+7
nestictip
Josefina
cesc
corneli
miore
Rafel
donangelito
11 participantes

Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  Rafel Dl 26 Oct 2009, 21:00

Osbalgi: Vosté que es unes generacions- no gaires, mes jove que jo - entendrá el fástic que ens produexin gent com aquesta senyora - que només saben "medrar en el partido", si tindran poca vergonya, crec que poca sería massa, que els seu partit, ha votat amb el PSOE a madrid a favor de blindar el concert econónic basc - el cupo vasco- sense demanar contrapartida per Catalunya, i ademés defensan la indignitat i el menypreu que representa per els catalans l' ISD, i veurens tan vergonyosament discriminats envers la resta d'autonomies Espanyoles, lo que han fet a Girona i Tarragona no tem nom, i la DIGNITAT DEL POBLE DE CATALUNYA els ha de fer PAGAR LA SEVA INDIGNITAT a les URNES. JA S'HO TROBARAN. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  osbalgi Dl 26 Oct 2009, 20:41

No dubto que els esforçats components de la junta ja hauran valorat la conveniencia d'una demanda. Pot ser que si entre els associats hi ha algun/a advocat els pugui orientar, jo també estic enrabiat i frustrat pero sempre m'enrecordo d'aquella maledicció gitana "pleitos tengas i los ganes".
En quant a la prohibició de l'anunci a Girona tinc dues reflexions,
La primera es com a resultat del que jo crec ha estat el motiu veritable d'aquesta prohibició i que es el de censura pura i dura, amb males maneres i amb acarniçament, ja que se ha esperat a última hora, i jo em pregunto: Aquesta "senyora" va correr mai devant dels "grisos" per defensar la llibertat d'opinió?. S'ho ha trobat tot fet, no ha hagut de lluitar per la democràcia i ara es deriva cap a métodes feixistes que recorden a la censura franquista i el pitjor de tot es que ella es creurà que es una persona democràtica.JA, JA JA.
La segona reflexió es derivada de les seves argumentacions sobre l'inadecuat de l'imatge i del texte ja que pot ferir sensibilitats, si es tan primmirada crec que el seu lloc està en la manifestació "pro vida" al costat del Rouco, que es tan cínic com ella.
M'avergonyeixo que elements com aquest siguin representants d'un partit que es diu progresiste i d'esquerres

osbalgi

Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 03/07/2009
Edad : 77

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  poseidon Dg 25 Oct 2009, 23:32

Te voy a dar mi parecer Mylai,

pienso que no es suficiente con que devuelvan el dinero, entiendo que la asociación tendría derecho a una indemnización adicional, por aquello de los daños y perjuicios.
Se podría presentar una reclamación al Institut del Consum de la Generalitat. ¡vaya sarcasmo!

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  mylai Dg 25 Oct 2009, 22:49

I que me'n dieu de l'incompliment, en el cas de Girona, d'un contracte signat i cobrat íntegrament sense cap mena de justificació?.

Bé, jo crec que, amb aquestes actuacions brillants, els nostres il.lustres polítics no fan més que retratar-se ells mateixos i, a nosaltres, com heu dit més d'un, senzillament ens fan més publicitat.
A partir d'ara és quan veurem de veritat si aquesta censura existeix també en els medis de comunicació.
En qualsevol cas, tot això senzillament ens ha de motivar encara més per tirar endavant i lluitar per aconseguir el nostre objectiu.

mylai

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 25/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty SENTIT COMU

Missatge  Rafel Dg 25 Oct 2009, 20:26

Com podeu entedre que diguin que l'anunci es inadecuat i no trobin conveniet autoritzarl' ho. i es decent, que quan pers un eser estimat, t'expolin i et saquegin els estalvis de la parella o els pares. O sia que una imatge d'uns peus els hi fa besarda i fotre ma a la butxaca del dol es normal. Aquesta gent encara no entenen que son ells que están al servei del poble y no al reves. Semblan " que sean los dueños del cortijo". Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  Esopomecenas Dg 25 Oct 2009, 13:05

Sentido (común) y sensibilidad Affraid On és la llibertat d´expressió?Som en un país democràtic però només per a uns quants, perquè qui es pot creure amb el dret de vetar una campanya com aquesta que no fa altra cosa que sensibilitzar d´una situació actual molt dura i real i en canvi la majoria des de la Generalitat ens poden enganyar del dret i del revés, jutjar i robar i nosaltres, ho hem d´acceptar sense més!!!Aquest impost no pot existir, almenys així, senyors, repenseu i deixeu de banda, d´un cop, els vostres interessos peronals. Gràcies.

Esopomecenas

Nombre de missatges : 247
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  nestictip Dg 25 Oct 2009, 12:23

Aquí la censura s'aplica per la por a difondre la veritat, per la por que mica a mica tothom s'assabenti de la realitat d'aquest impost.

Definitivament anem pel bon camí, i són tan curtets de mires que ells mateixos ens ajudaran a publicitar encara més la nostra causa.

Endavant, i força!!

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Sentido (común) sensibilidad

Missatge  Josefina Dg 25 Oct 2009, 11:39

I parlant de sensibilidad, jo em pregunto "que fareix mes la sensibiltat? unas imatges de un peus nus, o be la voracitat de la generalitat ,que quan acabas de perdre una persona estimada, automaticament et bloqueja las contes i en un termini de 6 mesoso has de solucionar tot un mon de papareasa i pagar un impost que tal i com a evolucionat lactualment la majoria de personas tenen greus problemas per pagar.

Josefina

Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  corneli Dg 25 Oct 2009, 10:45

Un aclariment: quan dic, en el post anterior, que ens fa mal, em refereixo a la classe política que ens governa...i està al Parlament i no pren l'iniciativa de treure l'Impost. La mateixa classe política que reconeix que l'Impost és injust i que atura la campanya del bus. Aquest cinisme és el que fa mal al poble. La censura a Tarragona i Girona és el síntoma d'aquell mal, però que ara se'n gira al nostre favor doncs queda prou clar la por que ens tenen i la força de les nostres raons. I és també publicitat per la causa.

Amb tot aquest soroll aprofitem de publicitar-nos més. Anem per bon camí. Els cínics noten el nostre alè al clatell. Ara convé l'acció en marxa de l'anunci d'arguments en contra de l'Impost en la premsa: quedaran més retratats encara !

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  cesc Dg 25 Oct 2009, 10:27

Os diria que me sorprende,pero no es asi.Estan jugando sucio,ya avise.Ahora podremos comprobar en que tipo de "democracia" vivimos.Yo mismo para organizar una triste mesa me estan dando largas y toreando desde hace 3 semanas.Eso es el lado negativo,vamos a intentar ver el vaso medio lleno,el positivo.Si hacen todo esto,es porque nos tienen mas miedo del que pensaba y entonces significa que se han tomado en serio a ARIS.Quien no se consuela es porque no quiere.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty VERGONYA per un TRIST PAIS

Missatge  corneli Dg 25 Oct 2009, 09:46

Trista terra catalana on no pots expressar opinió més enllà de l'esfera privada. D'això se'n diu CENSURA. Ara haurem de tornar a lluitar per la llibertat d'expressió ? Ara m'he de tornar a reunir d'amagat amb els companys a la Devesa de Girona o al Mirador de Tarragona per anar cap a l'AJUNTAMENT reivindicar un DRET FONAMENTAL? Com els temps del dictador, vaja. Més que trist, fa fàstic. Em fa vergonya tenir aquests "representants del poble" a certs Ajuntaments i Parlament. Em fa vergonya i no ho oblidem ENS FA MAL, MOLT MAL.

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  miore Dg 25 Oct 2009, 09:23

En fin... las cosas están como están, y vemos cómo es difícil abrirse paso entre la marabunta de administraciones y funcionariado acomodados en sus respectivos silloncitos mullidos.
Tarragona y Girona no tendrán autobuses, así están las cosas, pero en realidad lo importante es que sus medios de comunicación se hagan eco, aunque sea de la censura a esta campaña... de manera indirecta están publicitándonos también.
Dejadles que nos tachen de crueles y agresivos... porque como dicen los sabios "¡que hablen!... aunque sea mal" o la que puso un forero que me encantó "ladran, luego cabalgamos"...

Felicidades a todos, de una manera u otra estamos en los medios, eso es lo importante.
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Sentido común

Missatge  Rafel Dg 25 Oct 2009, 08:14

Lo que están haciéndo en Tarragona i Girona, es CENSURA pura y dura, es vergonzante que digan que un pié de un difunto puda herír la sensibilidad, (que delicados con sus coches oficiliales y sus poltronas), ellos si que tienen HERENCIA, y sin pago del ISD, la heredaron de los CENSORES del régimen anterior. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  donangelito Dg 25 Oct 2009, 08:06

"... Ahir, la regidora de Mobilitat de l'Ajuntament gironí, Isabel Salamaña, va assegurar que havien rebutjat aquesta campanya, per no considerar addient ni l'anunci ni les imatges que inclou."

No solo hay discriminación fiscal entre comunidades sino también discriminación de sensibilidad entre capitales catalanas. Los ciudadanos de Girona (ciutat) y Tarragona son más sensibles que los de Barcelona y Lleida. Y nuestros administradores (politicos) cuidan de que estas personas no sean heridas emocionalmente.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sentido (común) y sensibilidad Empty Re: Sentido (común) y sensibilidad

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum