Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

visita al palau de generalitat

2 participantes

Ir abajo

visita al palau de generalitat Empty Hola Jordi, i a totes i tots!

Missatge  Sobek71 Dv 02 Gen 2009, 19:18

Benvolguts tots,

Tota la raó del món tens, Jordi, TOTA! Jo també penso que això té més d'estat FEUDAL que altre cosa. És una vergonya. No us enganyo pas, però crec que molta gent, la opció que té és la de MARXAR. Jo estimo molt la meva terra, sóc Català, però estic tip de que es faci aquesta política amb l'Impost aquest.

Fins i tot a galicia HAN fet una NOVA política FISCAL sobre aquest tema que té més CARA i ULLS que la que fan els nostres polítics....

http://www.farodevigo.es/secciones/noticia.jsp?pNumEjemplar=3021&pIdSeccion=4&pIdNoticia=142277

"Todas las herencias inferiores a los 125.000 euros quedarán libres de este tributo. En la transmisión de la vivienda habitual se dan dos posibilidades: si quien la recibe es el cónyuge no se deberá pagar nada; si el beneficiario es uno o varios hijos la cotización se limita al uno por ciento, lo que supone una reducción del 99%. Además, quedará exento de este impuesto otro colectivo: el de los discapacitados con una minusvalía superior al 65%."

Senyors, de pares a fills, linea vertical, la vivenda té una reducció del 99%; es paga "només" el 1%!!!!!!!
BRUTAL! Que cal fer-se de galicia, o de Madrid, o de la Comunitat Valenciana, o de les
Illes Balears, o de Cantabria, o de navarra, o del país basc...ja veieu, només ja queden els catalans els que paguem més. I per herències fins 125.000 euros, NO PAGUEN els gallecs!

Senyors de la Generalitat, potser ens empenyent a marxar?

Vergonyós

Com diu Putabolsa" en un altre lloc del FORO, VAL LA PENA SER CATALÀ PER AIXÒ???

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

visita al palau de generalitat Empty visita al palau de generalitat

Missatge  jordivila1 Dt 30 Des 2008, 10:38

Vaig anar a visitar el palau de la generalitat, i, quan vaig veure que a la sala de premsa havien eliminat les columnes, amb unes platines inox, suspeses en el aire, amb uns tirants també inox, (818) del bò) i també les sales on es decideixen les coses importants, vaig entendre, que es el mateix sistema feudal, però disfrassat i ara en diuen democràcia, que es que cambien el Feudal, cada quan toca, i que tots el adornaments i capritxos els hem de pagar nosaltres,amb el ISD, ó altres merdes que s'inventen.
Jo que ahir al carrefour vaig agafar el fuet de 1,34€ perquè el de 2,63€ em va semblar que no podía malgastar tant..... i ara em tocara pagar més de 200.000 euros.....
Estic molt cremat, m'encenc com la polvora, si per mí a de ser ho acabaría aviat tot això.
No penso col.laborar en res, maleits anuncis de la generalitat a la tele, som-hi !!! endavant !!!, treballa !!!, fem catalunya !!!! és realment insultant.

jordivila1

Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum