Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

19/10/2009 - Bústia - Presa de pèl - Eva Millán

Ir abajo

19/10/2009 - Bústia - Presa de pèl - Eva Millán Empty 19/10/2009 - Bústia - Presa de pèl - Eva Millán

Missatge  Montser Dl 19 Oct 2009, 09:29

AVUI
Bústia
Presa de pèl
Publicada 19/10/2009
Eva Millán
Barcelona

Ha mort la meva mare i la Generalitat pensa que això suposa que el meu pare és beneficiari d'una "herència". Ell és un pensionista humil, ella era mestressa de casa. Educats en la moderació, l'estalvi i el sacrifici. Tot a mitges, perquè ell portava els diners, però l'esforç era de tots dos. Poden imaginar la fortunassa que han arribat a tenir! ¿Són aquestes les fortunes que no volen que es perpetuïn de generació en generació?

Impost de successions, li diuen. Però jo els diré el que en realitat és: un greuge al treball i l'estalvi. Una agressió a la família. Un peatge a la mort. Un robatori a tot el que amb suor i esforç va assolir un modest patrimoni. És una lliçó per als fills dels espoliats i per a tot aquell que vulgui escoltar-me: senyors del tripartit, gràcies! He après la lliçó. Estalviar? No, gràcies.

Notícia publicada al diari AVUI, pàgina 20. Dilluns, 19 d'octubre del 2009

Leer aquí: http://paper.avui.cat/article/dialeg/177259/bustia.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum