11/08/2008 - Bústia - La dona del Cèsar...

Publicar un tema nou   Respondre al tema

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

11/08/2008 - Bústia - La dona del Cèsar...

Missatge  Admin el Dt 28 Oct 2008, 00:44

Bústia - Publicat el 11/08/2008

La dona del Cèsar...

Fa poc es va produir el nomenament d'Apel·les Carod-Rovira com a delegat de la Generalitat a París, nomenament del qual els nostres mitjans de comunicació s'han fet ressò limitat, especialment a les emissores de la Corporació Catalana (Catalunya Ràdio i TV3 entre d'altres). No serà perquè depenen del nostre govern, oi?

Aquest nomenament és totalment prescindible. Amb una manca generalitzada de serveis eficients (sanitat amb metges mal pagats, llei de dependència sense recursos per atendre la població afectada que clama al cel, l'educació... ), els nostres polítics disposen dels nostres diners alegrement, en lloc de prioritzar els ciutadans.

Som la comunitat autònoma que té els impostos mes elevats de l'Estat. Fins quan mantindrà el nostre govern l'espoli de l'impost de successions i donacions?

I, mentrestant, als polítics a Catalunya només els interessen els despatxos, sous i cotxes oficials, per a ells i els seus parents. Em fan sentir vergonya del meu país.

Josefina Beas
Premià de Dalt

http://paper.avui.cat/article/opinio/135900/bustia.html

Admin
Admin

Nombre de missatges: 928
Fecha de inscripción: 2008-10-26
Edad: 61

Veure perfil de l'usuari http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt


Permiso de este foro:
No pots respondre a temes en aquest fòrum