Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÀGORA DILLUNS TV3

+11
miore
Jels
donangelito
mylai
poseidon
Josep Pages Marti
Admin
Sobek71
Esopomecenas
Cristina Juliá Raurell
Montser
15 participantes

Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty REDISTRIBUCIÓN DE LA RIQUEZA O DEBATE SOBRE EL ISD?

Missatge  Repami Dc 18 Nov 2009, 02:56

Antes de nada, creo que se debería elevar una queja formal a TVC por no invitar a la Asociación a participar en el debate, en este caso respaldada por los casi 10.000 que somos.

Pasando al programa, parece mentira el nivel que vimos en el mismo, estos Sres. no piensan dejar nada en herencia a sus hijos?

El Sr. Presentador parecía que estaba optando a un puesto en el gabinete de comunicación de algún partido....

La Sra.de Ses Illes se lavó las manos y no aportó absolutamente nada, quizás venía aleccionada por sus "colegas" del PSC?

El Iltre Sr. Notario, no vive en este mundo (yo también me puedo inventar unas excepcionales estadísticas sobre herencias, quien lo va a comprobar?). Si yo estuviese en su piel estaría bastante asustado, su eliminación le impacta directamente en su bolsillo, es cuestión de balanza, si eliminan el IS, dejo de montar tinglados fiscales (dejo de percibir emolumentos por ello) si lo mantienen, ya montó yo un tinglado fiscal para mis herederos y aunque tengan que pagar algo, siempre tendré una resultado positivo.

El Sr. Padrós fue quizás el único que se salvó de la quema y de los mensajes partidistas, el que parecía más centrado, aunque en algún momento y para evitar confrontaciones frontales se subió al carro de la no supresión

Respecto al Sr. Durán, en que partido milita?

Parecía que el debate se centraba más que en el impuesto en sí, en la base conceptual del impuesto como herramienta de redistribución de la riqueza, y eso a quien narices le importa?, por favor, ya redistribuyo mi "riqueza" cuando pago cualquiera del resto de impuestos (directos e indirectos), como si cotizar en renta a un 43% no fuese suficiente redistribución, o el impuesto sobre el Patrimonio (sobre el que ya hemos pagado bastante). El concepto redistribución me parecería perfecto, si realmente se redistribuyera a quien realmente lo necesita, no para alimentar una bestia burocrática.

Lástima, una oportunidad perdida, y ganada por parte de los aparatos de los partidos. Nos van a dar por saco, y sino tiempo al tiempo...

Repami

Nombre de missatges : 27
Fecha de inscripción : 27/08/2009
Edad : 60

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Patinazo en la opinión del Notario López Burniol.

Missatge  Neguit Dc 18 Nov 2009, 00:12

Deseo expresar mi falta de sintonía en lo expresado por el notario Juanjo López Burniol (contrariamente a sus opiniones siempre muy acertadas, es el mejor con diferencia a todos los tertulianos, en el programa de las mañanas de los miércoles con Cuní).
Pues bien, mi extrañeza es la opinión de dicho Señor en el programa de TV del lunes noche (16 Noviembre) cuando dijo que el impuesto de sucesiones tenía que ser gravado a partir de 600.000 € y lo razonaba diciendo que él y muchos más pagaban un 43% en el impuesto de la Renta y por tanto también se tenía que pagar en Sucesiones.
Dicho razonamiento no es válido pues mezcla dos impuestos (si se tiene que modificar el impuesto de la Renta es otra guerra) y nadie le contestó que quien hereda ya pagará cada año por Renta lo que le corresponda, como lo habrá hecho antes el causante, o sea, que no hay discriminación.
El Catedrático no se cansaba de decir que no es posible la anulación del impuesto (depende del Estado Español), pero no decía con claridad que si es posible la modificación hasta prácticamente la supresión (1%).

Neguit

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 14/11/2008
Edad : 78

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Admin Dt 17 Nov 2009, 18:29

Hem fusionat els temes "ÀGORA DILLUNS TV3" i "Programa Agora dia 16-11" doncs tracten el mateix assumpte.


Editat per darrera vegada per Admin el Dc 18 Nov 2009, 10:51, editat 1 cop en total
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Jels Dt 17 Nov 2009, 18:06

Rafel escrigué: m'extranya no trobar cap referencia al mateix quant he entrat al foro ????.Rafel
ÀGORA DILLUNS TV3 Affraid https://noimpostsuccessions.forocatalan.com/altres-informacions-d-interesotras-informaciones-de-interes-f13/agora-dilluns-tv3-t1887.htm#5618
Adeu
Jels
Jels

Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 06/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  osbalgi Dt 17 Nov 2009, 17:47

Estic d'acord amb Rafel, crec que va ser un programa interessant amb propostes, totes elles, millors que les de ERC. Molt bona la propaganda que es feia de la nostra pàgina en la pantalla de fons. També va ser una bona puntxada per a aquells que diuen que només son les comunitats del PP les que han "el·liminat" l'impost, el fet de la presencia de la Directora de l'Agencia tributaria de les Illes que es socialista i que va confirmar que en cap moment havien contemplat l'ideia de tornar-lo a possar.

osbalgi

Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 03/07/2009
Edad : 77

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Programa Agora dia 16-11

Missatge  Rafel Dt 17 Nov 2009, 17:15

El programa Agora d'ahír el vaig trobar força interessant, em van agradar les reflexións del sr. Lopez Burniol i Alexandre Padros, m'extranya no trobar cap referencia al mateix quant he entrat al foro ????.Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  miore Dt 17 Nov 2009, 13:15

Sobek71 escrigué:
Pq, no serà la jugada d'aquesta gent tan simpàtica, de dir 600.000 Euros, comptan els 500.000
de videnda habitual, que tots sabem que passa, i els 100.000 en resta de valors? ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil
QUe aquests saben de fer moltes trampes...

mmmmm... Suspect Suspect Suspect a ver si va a ser como Sobek dice...
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Comentarios a Ágora (16.11.2009)

Missatge  poseidon Dt 17 Nov 2009, 12:50

El nivel fué más alto que en otras intervenciones en la televisión.

En mi opinión destacaron las intervenciones de D. Alejandro Pedrós, en las que se notó su nivel académico, pero no penseis que es sólo un teórico, también es un profesional libre de la práctica fiscal.
1 - Destacó que técnicamente el ISD es un desastre, lo que es cierto y hasta ahora nadie había dicho.
2 - Insistió mucho en que las diferencias entre las CC.AA. provocan una deslocalización fiscal, naturalmente en contra de Catalunya. Los patrimonios altos, si pueden, cambian de domicilio a otra CC.AA. de trato más favorable. Otra estrategia paralela consiste en comprar los activos inmobiliarios como inversión, en otras CC.AA. (p.e. Madrid) y no en Catalunya; los inmuebles tributan en la CC.AA. en la que están. Si están en Madrid, pagan ISD con bonificación del 99%, si están en Catalunya pagan lo que corresponda, siempre un disparate.
3 - Mantuvo la tesis de que tal como está hoy el ISD, hay que suprimirlo, para después modificarlo. Precisó que no quería decir suprimirlo en sentido estricto si no reducirlo a mínimos. Suprimirlo sólo lo puede hacer el Gobierno de Madrid y las Cortes.

El Sr. Durán Sindreu, también se manifesto partidario de una reforma en profundidad pero, en una última intervención, dijo dos cosas importantes, que por la rapidez de la exposición pienso que pudieron pasar un poco desapercibidas y de las que nadie ha hablado hasta ahora:

1 - Hay que bajar los tipos aplicables al impuesto.
2 - Hay que suprimir los porcentajes de agravamiento en función del patrimonio preexistente del heredero (versión moderna de la parábola del hijo pródigo, que paga menos que su hermano, que ha sido trabajador y ahorrador). Una auténtica barbaridad.

El Sr. López Burniol, me parece que, como muchos de su profesión notarial, viven en su mundo, aislados de la realidad de la sociedad en la que se desenvuelven.
Le parecía bien que las patrimonios empresariales estuvieran bonificados en el ISD, pero el patrimonio de los profesionales, como él, tiene que pagar. En fin, no se si se explicó bién, si lo entendí mal o, lo que sería peor, si lo dijo así para manifestarse diferente que los demás contertulios. Ambos patrimonios son producto de la actividad empresarial y deberían estar sujetos al mismo tratamiento.

Para acabar, los alrededor de 600.000 EUR exentos de que hablaron Durán Sindreu y López Burniol (sabían algo?) contrasta con los 100.000 que Puigcercos avanzó a ARIS. Alejandro Pedrós, dijo no saber nada y si sabía algo, lo calló, estuvo prudente, al fin y al cabo las palabras de los políticos, hasta que no las veas en el papel, no valen nada.

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Sobek71 Dt 17 Nov 2009, 12:26

Cristina Juliá Raurell escrigué:Sobek71, no estic d'acord amb tú. A la reta de l'estat esta a l'1% , dons no tenen per que posar-nos-lo aL 9%.
Es ganas de tocar els nasos a la gent i res més per que el que recaptan es miseria que la podrian estalviar casi segur controlar i gastan millor, ahhhhh i baixanse el sous que es una vergonya el que cobran.

I tant!!! Si tens tota la raó!!!! No al 100%, al 200%!!!Estar claríssim!! ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_sunny

Jo només donava a entendre de que ni d'això parlen!!!! I veien el tarannar
d'aquesta gent, mirar a veure si comencen a parlar de porcentatges, cosa que callen.

Si la proposta d'ERC fa pena!!! I el tiu surt a la conferència de premsa ahir amb el cartellet: Rebaixem l'Impost de Successions ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_eek

El que diu el grup, i explica en l'Administrador o en Poseidon és el tema just!!!

A tope!

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Jels Dt 17 Nov 2009, 12:21

Por lo menos no trataron el tema en un plis plas como el caso de Els Matins, solo faltaría...cheers
Creí entender que tanto el notario como el señor de enfrente (creo que catedrático) decían que según sus informaciones la línea por dende iba la reforma era poner un limite de 500.000 o 600.000 euros para empezar a tributar scratch , lo entendí yo malament? de donde sacaron esa información? What a Face
Otra medio buena es que todos hablaban de profunda reforma...
También aparecieron unos subtítulos interesantes, contraviniendo asi los reiterados argumentos de Castells en cuanto a que el país del señor Berlusconi es el único que no tiene el impuesto, en ellos aparecían los países que no lo tienen y tambien en los que no se tributa de familiares directos.
Angelito tranqui Razz no eres el único al que le pasa lo de seguir a la señora de Baleares Very Happy Very Happy yo veraneo en Menorca de toda la vida y nen, que no me acostumbro jejeje Razz Laughing
Un saludo
Jels
Jels

Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 06/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  donangelito Dt 17 Nov 2009, 11:55

Mi resumen del programa:
Independientemente de matices todos los intervinientes coincidian en la necesidad de la reforma.
La coincidencia de los datos que aparecian en pantalla con los disponibles por la ARIS (idéntico mapa que el que se presenta en las conferencias, paises exentos, etc... que contradice opiniones y comentarios reiterados que hacen algunos politicos).
La importancia dada de manera implicita a la fuerza que se hace desde la ARIS para que los politicos tengan ahora prisa.
El vaivén de opiniones pro/contra de alguno de los invitados.
La publicidad de la página web que el cámara se encargaba de encuadrar bien en la pantalla.
Mi dificultad en seguir las palabras de la representante de Les Illes (me cuesta entender el mallorquin, lo siento)
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  mylai Dt 17 Nov 2009, 11:40

Sigui com sigui, crec que si es pot treure alguna cosa bona del contigut del programa, en primer lloc, és que la opinió unànim de tots els experts que hi van intervenir és la necessitat de fer una profunda reforma de l'impost, donat que la actual regulació perjudica únicamente a les classes mitjanes.
Una altra cosa positiva és la publicitat que van fer de la nostra associació posant l'imatge del bus al fons del decorat. Crec que això també ens beneficia i és publicitat gratuita per nosaltres.
I en tercer lloc, crec que tots els tertulians i fins i tot el presentador van coincidir en que el motiu de que es parli de l'impost de successions a Catalunya és per la presíó de la societat civil i també això diu molt al nostre favor i ens ha d'encoratjar a seguir endavant amb el nostre objectiu.

mylai

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 25/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  poseidon Dt 17 Nov 2009, 11:27

A ver si nos queda claro.

Confirmo la precisión que ha hecho "admin" más abajo, pero explicada de otra manera.
En las CC.AA. que más han bajado el ISD, no es que se pague el 1% de la base liquidable (una vez aplicadas las deducciones que correspondan a cada heredero), es que se trata de una reducción del 99% de la cuota a pagar que resulta de esa base liquidable.

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Comentarios a Agora

Missatge  Josep Pages Marti Dt 17 Nov 2009, 11:18

Me pareció lamentable la intervención del notario López Barniol hablando de los" hijos de papá" y de porqué él pagaba el 46% en renta y ellos no tenían que pagar nada. Siempre se olvidan de que lo que se deja en herencia tambien ha pagado renta, hasta hace también patrimonio y muchos otros impuestos. Y además no entienden que con el dinero de mi trabajo y sacrificio y la colaboración de los hijos, uno debería poder hacer lo que quisiera y no tener que dejarlo en manos de quien lo mal administrara.
La obsesión por los "ricos" es también digna de estudio. Nadie se considera rico. Siempre el rico es otro, que se supone que tiene mucho más que yo. Pero cuando se ponen cifras, resulta que ya es rico aquel que tiene lo que cuesta un piso en Barcelona. Lamentable.
No se trata de poner mínimos exentos, ni otras monsergas, se trata de que, por lo menos, entre familiares directos, no se pague nada.
Adelante con lo nuestro.

Josep Pagés Martí

Josep Pages Marti

Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 11/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Admin Dt 17 Nov 2009, 09:35

Precisió:
No ens confonguem amb els percentatges.
A la majoria de CC.AA. està a un 1% de lo que es tributa aquí (rebaixa del 99%). Per tant, si aquí a algú li toca tributar per una herència, per exemple, un 25%, a d'altres CC.AA. aquesta mateixa herència tributaria per regla general, comparativament i aproximada, el 0,25%, el 1% de lo d'aquí, no el 1% com a percentatge de tributació.


Editat per darrera vegada per Admin el Dt 17 Nov 2009, 13:14, editat 1 cop en total
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Cristina Juliá Raurell Dt 17 Nov 2009, 09:14

Sobek71, no estic d'acord amb tú. A la reta de l'estat esta a l'1% , dons no tenen per que posar-nos-lo aL 9%.
Es ganas de tocar els nasos a la gent i res més per que el que recaptan es miseria que la podrian estalviar casi segur controlar i gastan millor, ahhhhh i baixanse el sous que es una vergonya el que cobran.

Cristina Juliá Raurell

Nombre de missatges : 57
Fecha de inscripción : 01/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Sobek71 Dt 17 Nov 2009, 00:18

Cordills, jo per un mínim exempt de 600.000 Euros, com diu Barniol, no estaria malament.
Ara, com diu el CU de la UB, s'hauria de fer per IS una cosa més amplia.
MB aquest senyor! Molt bé la dada del 2%....és un tema senzillament polític i d deixar
de xuclar la sang. ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil
No se pq s'ha de retallar als 500.000. Penso que de fet haurien de ficar-lo a 900.000 Euros.
Treure la vivenda habitual, que per això és videnda habitual, coi!
Baixar els tipus màxims; no pot ser el 34%! Baixar a tope de 9%, com donacions.
Llàstima, no han pogut ficar cullarada.

Hauran escoltat en Puigcercós!! 100.000 vas curt, macoooooooo!
No tinc gaires esperances.
Serà qüestió de seguir picant pedra. ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_twisted

Pq, no serà la jugada d'aquesta gent tan simpàtica, de dir 600.000 Euros, comptan els 500.000
de videnda habitual, que tots sabem que passa, i els 100.000 en resta de valors? ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_evil
Això seria una nova TOMADA DE PELO! ÀGORA DILLUNS TV3 Suspect


QUe aquests saben de fer moltes trampes...

Per una banda, vivenda habitual, fora i exempta, coi
Per altre banda, llindar exempt a la base. Si assolim quelcom als 600.000 euros....
Tipus màxim, 9%

Mira que ho tenen fàcil! ÀGORA DILLUNS TV3 Affraid ÀGORA DILLUNS TV3 Affraid ÀGORA DILLUNS TV3 Affraid ÀGORA DILLUNS TV3 Affraid

AH! No han amagat el BUS i ni la WEB! Merci!!!!! ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz ÀGORA DILLUNS TV3 Icon_razz

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Atenció_Linia argumental que podem esperar

Missatge  Sobek71 Dl 16 Nov 2009, 01:26

Esopomecenas escrigué:Estamos haciendo gestiones enfocadas en esa dirección, pero con el fin de semana supongo que hasta el Lunes no sabremos nada.

Atenció_Linia argumental que podem esperar

http://www.avui.cat/cat/notices/2009/11/desgravar_la_mort_78083.php

Donació en vida i societats

La previsió de les repercussions fiscals de béns patrimonials ha fet
que moltes persones optin per la donació en vida, amb o sense clàusules
com l'usdefruit. Certament, és una opció que requereix també
l'existència d'un clima d'harmonia entre el subjecte i els
beneficiaris. Aquesta fórmula, adaptada com a transferència a una
societat, pot contribuir a eludir també la fiscalitat en concepte de
successions, si arriba el cas.

En els últims anys s'han fet transferències a societats patrimonials o
mercantils o fins i tot comunitats de béns, buscant sempre la
bonificació. "Els grans patrimonis productius no paguen i tenen una
bonificació del 95%", remarca el notari Juan José López Burniol, que
recorda un exemple aplicat a això: "Si ten 100 pisos, no pagues, si en
tens 3, pagues", afirma. López Burniol afegeix que "no sé si els
polítics s'adonen de l'error de mantenir aquesta situació" que es
genera a Catalunya i insisteix que "el debat és bàsicament conceptual
.
El principi de partida i la forma com s'aplica" l'impost.


Casualitat o no, el parer dels experts consultats per aquest informe
coincideix a assenyalar la improcedència de suprimir l'impost de
successions, al que tant Juan José López Burniol, Xavier Albert Canal
com Josep Maria Noguera, atorguen la virtualitat de ser un element
redistributiu de béns. Tots ells coincideixen a denunciar el "desori",
en paraules d'un d'ells, causat pel fet que les mateixes autonomies que
a la pràctica suprimeixen l'impost de successions, després reclamen
transferències addicionals a l'Estat per compensar aquesta pèrdua
d'ingressos. Tots ells aposten per un acord a nivell estatal per
equiparar el marc normatiu.

Però no diuen o fan referència a Brusel.les:
http://www.expansion.com/2009/10/20/opinion/1256074324.html

La influencia del tripartito catalán en la nueva financiación
autonómica, en trámite parlamentario, perjudica las estrategias
fiscales de un gran número de autonomías que habían suprimido dicho
tributo para hacer más competitivos sus territorios, en tanto que las
autonomías de origen podrán exigir el pago del tributo al contribuyente
emigrado.

De esta manera, el Gobierno se ha plegado al
interés del tripartito catalán, receloso de la competencia fiscal de
las comunidades que han eliminado este impuesto por el temor a una fuga
de contribuyentes. Este planteamiento constituye una incoherencia por
parte de una región como Cataluña que reclama para sí la plena
autonomía fiscal que niega al resto, pero a mayor abundamiento resulta
totalmente incompatible con la propuesta de Bruselas, de la que hoy se
hace eco EXPANSIÓN, que respalda la libre elección de los ciudadanos de
su lugar de residencia, no sólo como ejercicio de la libre circulación
de personas en la UE, sino también como sede donde decidir la
tributación de las herencias recibidas.


Mientras la Comisión
Europea aboga por la flexibilidad, por la libertad de movimientos y por
la competencia fiscal, fomentando que en el ámbito comunitario los
ciudadanos pueden elegir qué legislación regirá la fiscalidad en la
transmisión de sus bienes, aquí, por la miopía nacionalista de algunos
políticos, se pretenden dar pasos hacia atrás, con mayor complejidad y
rigidez, con trabas a la libertad de movimientos de las personas y a la
competencia.

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Esopomecenas Dg 15 Nov 2009, 07:47

Estamos haciendo gestiones enfocadas en esa dirección, pero con el fin de semana supongo que hasta el Lunes no sabremos nada.

Esopomecenas

Nombre de missatges : 247
Fecha de inscripción : 17/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Cristina Juliá Raurell Ds 14 Nov 2009, 10:09

PREGUNTO:
¿Y no seria bueno contactar con TV·3 y pedir si alguno de los representantes del ARIS pordria sumarse al debate?

Cristina Juliá Raurell

Nombre de missatges : 57
Fecha de inscripción : 01/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Montser Ds 14 Nov 2009, 09:22

13/11/2009 - Dilluns, 23.20, a TV3

"Àgora" tracta l'impost de successions a Catalunya

A més de l'estudi de la reforma tributària, el programa debat l'estat de la llibertat de la informació a Itàlia, amb diversos periodistes del país.

Aquest dilluns "Àgora" parlarà del tan controvertit impost de successions a Catalunya. Un impost que s'aplica de manera diversa a les diferents comunitats autònomes, i del qual a Catalunya se n'estudia la reforma. A la taula s'hi asseurà Antoni Duran-Sindreu, professor de Règim Fiscal de la Universitat Pompeu Fabra i director del màster de Fiscalitat de l'IDEC–UPF; Juan-José López Burniol, notari; Alexandre Pedrós, catedràtic d'Hisenda Pública de la Universitat de Barcelona, i Maria Antònia Truyols, directora de l'Agència Tributària de les Illes Balears.

Xavier Bosch també tractarà el tema de la llibertat de premsa a Itàlia amb els periodistes i escriptors italians Rosaria Capacchione, periodista del diari "ll Mattino" de Nàpols; Marco Politi, expert vaticanista i periodista del diari "La Repubblica", i Luca Telese, periodista del diari "Il Fatto ‘iQuotidiano" de Roma. Amb ells analitzarà la qüestió des dels àmbits de la màfia, el Vaticà i Silvio Berlusconi.

"Àgora" s'emet els dilluns, a partir de les 23.30, per TV3 i per la franja europea, i a les 05.00, els dimarts, per la franja americana, pel canal via satèl·lit TVC Internacional.

Leer aquí: http://www.tv3.cat/actualitat/138940/Agora-tracta-limpost-de-successions-a-Catalunya
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ÀGORA DILLUNS TV3 Empty Re: ÀGORA DILLUNS TV3

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum